Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی شامگاه چهارشنبه در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی لرستان در سخنانی با اشاره به برنامه‌های سپاه استان برای ایجاد زیرساخت‌ها، اشتغالزایی، اجرای طرح‌های تعلیم و تربیت و همچنین برنامه‌های حوزه سلامت در دهستان‌های با ضریب محرومیت بالا، اظهار داشت: این امر با حوزه استانداری مطرح شد و استانداری نیز برای همکاری در این رابطه اعلام همکاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه نقشه راه برای هر دهستان محروم

وی با بیان اینکه در این راستا یک ستاد راهبردی در استان ایجاد شد، عنوان کرد: در زیرمجموعه این ستاد، کارگروه اشتغالزایی، کارگروه زیرساخت و کارگروه فرهنگ، تعلیم، تربیت و سلامت راه اندازی شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستانبا تاکید بر اینکه کارگروه زیرساخت و کارگروه فرهنگ، تعلیم و تربیت و سلامت اقدامات مطلوبی را در این زمینه در دستور کار قرار دادند، گفت: اما کارگروه اشتغال عملکرد مطلوبی در این زمینه نداشته است.

سردار کشکولی در ادامه سخنان خود با اشاره به استقرار ۱۶ روحانی در دهستان‌های محروم استان از سوی سپاه لرستان، افزود: برای هر دهستان محروم یک نقشه راه تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه واحدها، بودجه، دستگاه‌های متولی و… در این رابطه مشخص شده‌اند، افزود: عمده اقدامات در دستور کار در دهستان‌ها نیز در حوزه راهسازی و آبرسانی بوده است.

پیش بینی ۸۱ طرح محرومیت زدایی

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه در مجموع ۸۱ طرح برای اجرا در دهستان‌های با ضریب محرومیت بالا تدوین شده است، افزود: از این تعداد ۳۲ طرح در حوزه آب روستایی، ۳۹ طرح در حوزه راه روستایی و ۱۰ مورد در حوزه برق رسانی روستایی است.

سردار کشکولی، عنوان کرد: از این تعداد ۹ طرح عملیاتی شده است و ۷۲ طرح هنوز معطل باقی مانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سه دستگاه اجرایی شرکت برق، آب و فاضلاب روستایی و امور عشایری در این رابطه همکاری خوبی داشته‌اند، گفت: برخی دستگاه‌ها مانند راه و شهرسازی، راهداری، نوسازی مدارس و… همکاری لازم را در این رابطه نداشته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته که در دهستان‌ها به سرانجام رسیده است، افزود: در دهستان «میربگ جنوبی» ۱۸ طرح شامل مسجد، تأمین آب، غسالخانه، بازسازی و مرمت خانه عالم، جاده، سرویس بهداشتی مدارس و… اجرا شده است.

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی

سردار کشکولی با بیان اینکه ۱۲ پروژه راه روستایی، تأمین آب شرب، خانه محروم و… در دهستان‌های کوهدشت اجرا شده است، عنوان کرد: ۹ پروژه مدرسه سازی، پل، خانه محروم و… در «کشکان شمالی» عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اجرای ۱۰ پروژه خانه عالم، پل و… در دهستان «ذلقی» شهرستان الیگودرز، گفت: هفت پروژه در دهستان «کشور» عملیاتی شده و اجرای چند پروژه دیگر در دهستان «میانکوه» در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه کارهای نیمه تمام نیز در دهستان‌ها داریم و اگر دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند اقدامات با سرعت انجام می‌شود، افزود: انجام این اقدامات جز وظایف سپاه نیست و کاری است که دولت باید انجام دهد و ما به کمک دولت آمده‌ایم.

سردار کشکولی با بیان اینکه برخی پروژه‌ها باقی مانده است و اگر دستگاه‌های پای کار بیایند اقدامات زودتر انجام می‌شوند، افزود: اگر دستگاه‌ها پای کار نیایند سپاه آنها را با همکاری خیرین انجام خواهد داد.

کد خبر 4711704

منبع: مهر

کلیدواژه: محرومیت زدایی هفته دولت بوشهر قزوین ماه محرم شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد خرم آباد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند

ایسنا/فارس سرمربی فجرسپاسی می‌گوید پیش از مسابقه به بازیکنانش هشدار داده بود که مراقب روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی گل گهر باشند؛ بازیکنی که امشب در هر ۳ گل تیم سیرجانی نقش مستقیم داشت. وی همچنین خواستار حضور مسئولان در ورزشگاه برای حمایت از تیمش در راه صعود به لیگ برتر شد.

مهدی رجب‌زاده امشب، ۷ اردیبهشت پس از شکست خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی اظهار کرد: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی فجرسپاسی افزود: برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

رجب‌زاده با بیان اینکه بازی با یک تیم لیگ برتری در جام حذفی، محک خوبی برای بازیکنان فجر بوده است، گفت: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد.

وی در تمجید از ستاره حریف نیز گفت: به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

این ملی پوش سابق در خصوص گل مردود شده این تیم در دقیقه ۶۷ بازی گفت: ما تلاش زیادی کردیم و به گل هم رسیدیم اما فکر می‌کنم داور به درستی گل را مردود کرد.

سرمربی تیم شیرازی با تاکید بر اینکه شکست ۳ بر صفر حق تیمش نبوده است، گفت: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم.

وی در خصوص بازی بسیار حساس هفته آینده تیمش در مقابل صدرنشین لیگ یک گفت: توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی شیراز که هم‌اکنون با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم صدرنشین، رتبه سوم لیگ یک را در اختیار دارد، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت باید در شیراز به مصاف خیبر خرم آباد، تیم نخست جدول رده بندی برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است