Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج اساتید دانشگاه های تهران طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه از وی خواستند برای آزادی استاد بیوتکنولوژی که در بند آمریکا پیگیری نماید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو متن این نامه به شرح زیر   است : الَّذِینَ آمَنُوا یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۖ. وَالَّذِینَ کَفَرُوا یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِیَاءَ الشَّیْطَانِ ۖ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا.

جناب آقای دکتر ظریف
وزیر محترم امور خارجه
با سلام و تحیات
همانگونه که مستحضرید جناب آقای دکتر مسعود سلیمانی دانشمند برجسته بیوتکنولوژی دانشگاه تربیت مدرس ۱۱ ماه پیش توسط رژیم جنایتکار آمریکا بازداشت شده است که متاسفانه خبر این بازداشت، سبب وارد شدن شوک و درنهایت رحلت مظلومانه مادر این دانشمند ایرانی در ایام ماه محرم می‌شود.
شیطان بزرگ که روزی دانشمندان هسته‌ای ما را به بهانه انجام تحقیقات بنیادین درزمینه هسته‌ای به شهادت رساند، اینک رسماً دانشمندی را به جرمِ دانستن و شکستن انحصار علوم نوین بازداشت نموده است.

از جنابعالی به عنوان رئیس دستگاه دیپلماسی کشور انتظار می‌رود ضمن اتخاذ موضع فعالانه و مطالبه گرانه در برابر شناعت‌ها و خباثت‌های آمریکا، نسبت به دادخواهی و مطالبه جدی از مجامع بین المللی و استفاده از دیپلماسی عمومی فعال جهت روشنگری این جنایت‌ها علیه ملت ایران اقدام نمایید.

همچنین از همه اندیشمندانی که دل در گرو ایران و ایرانی دارند انتظار می‌رود نسبت به برخورد‌های مرتجعانه با دانشمندان ایرانی سکوت نکنند؛ زیرا هدف آمریکا بایکوت هرگونه علم و دانش و دانستن ازسوی کشور‌های مستقل و غیروابسته است. دشمنان ما که در برابر قدرت علمی جوانان و دانشمندان ایرانی دچار استیصال و حقارت شده اند، درصدد ایجاد ناامنی علمی و حذف فیزیکی برآمده اند. اگرچه تاریخ، نام دکتر سلیمانی‌ها این فرزندان خلف خمینی کبیر را بعنوان ملّی‌ترین و بصیرترین انسان‌های زمانه ثبت خواهد کرد و البته از دامن پاک مادران زینبی سرزمینمان، فرزندانی زاده خواهند شد که علیرغم تحریم، انحصار پیچیده‌ترین علوم و فناوری‌ها را در هم خواهند شکست.
ما استادان دانشگاه‌های تهران بزرگ با مادر مظلوم دکتر مسعود عزیز عهد می‌بندیم که تلاشمان را برای استیفای حقوق فرزند دربند ایشان بکار خواهیم بست.

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ظریف اساتید اساتید دانشگاه بیوتکنولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی، چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان که در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد با بیان اینکه علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است، گفت: شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم، افزود: بیشترین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند و بنا بر این نیست که دانشگاه یک جزیره‌ای جدا از جامعه باشد، لذا باید به دنبال حل مسائل باشیم.

حسینی، با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم چراکه آغازی بر سایر تحولات جهانی شده است، افزود: علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود و در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت موشکی و پهپادی به کار گرفته شد.

وی گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است که از مقاومت ملت ایران برخواسته است.

کد خبر 6094736

دیگر خبرها

  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • باور دانشمندان درباره میزان هوش «تی‌رکس‌ها» دگرگون شد
  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • اینجا سرزمین آزادی‌هاست! | ببینید