Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه چهار شنبه در جلسه شورای اداری بانه با بیان اینکه امینت هر جامعه ای با تعاون و همکاری تامین می‌شود اظهار داشت: امینت از مسائل مهم و اساسی جامعه است که باید در ابتدا تامین بعد از ثمرات و نعمت آن بهره برداری کرد.

وی با اشاره به سیاست خارجی ایران در قبال مسلمانان جهان گفت: در هرجای جهان مسلمانی گرفتار شده ایران به آنها کمک کرده از طرفی در مقابل دشمنان دین نیز ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مرز نعمتی برای سرمایه گذاری و توسعه بهره‌برداری در باه است که باید تلاش کرد به جای واردات کالا ، صادرات آن را برای ایجاد اشتغال پایدار و تولید ملی توسعه داد.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه ایران در چهل سال گذشته تلاش کرده که امکانات رفاهی جامعه را فراهم کند اظهار داشت: در بسیاری از روستاها امکانات رفاهی به خوبی فراهم شده است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در ۲ سال اخیر از اعتباراتی که در اختیار نمایندگان قرار گرفته بود برای تعریض جاده بانه - سقز اختصاص یافته است.

محسن بیگلری افزود: انتظار می رود شرکت پیمانکار سرعت کار خود را بالا ببرند و راه و شهرسازی کردستان نیز اعتبار ویژه ای برای این طرح در نظر بگیرد.

در این جلسه از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه تقدیر شد.

شهرستان مرزی با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۴۶۹ / ۳۰۳۴ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر کردستان نماینده ولی فقیه کردستان بانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل تلاش معلمان در کلاس‌های درس به‌منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان را برای نسل آینده سرنوشت‌ساز دانست و گفت: آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته است و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

سیدحامد عاملی، ۱۱ اردیبهشت در آیین استانی زنگ سپاس معلم در دبیرستان مصلی‌نژاد اردبیل، اظهار کرد: تلاش معلمان در کلاس‌های درس به‌منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان برای نسل آینده سرنوشت‌ساز بوده و آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته است.

وی با بیان اینکه معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند، افزود: باید فرهنگ سپاس از معلمان مردمی‌سازی شود و در هفته‌ای که به نام معلمان نام‌گذاری شده، هر قشر و صاحب صنفی از معلمان فعلی و گذشته خود تقدیر کند.

استاندار اردبیل با اشاره به ارزش و اهمیت علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه، ادامه داد: در آینده جامعه‌ای که افرادش دارای علم و مهارت باشند، به ثروت و امکانات دست می‌یابند و باید دانش‌آموزان با تمام توان و توجه به تحصیل علم و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور در آینده تلاش کنند.

عاملی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و توصیه به معلمان و دانش‌آموزان برای مطالعه کتاب‌های این معلم تأثیرگذار، گفت: محتوای کتاب‌های شهید مطهری برگرفته از متن سخنرانی‌ها و کلاس‌های این استاد گرانقدر است و وی به‌عنوان معلمی تأثیرگذار توانست در تربیت نسل انقلاب به‌صورت اثربخش نقش داشته باشد.

اجرای سرود سپاس معلم توسط دانش‌آموزان، تجلیل از معلمان برگزیده و نواختن زنگ سپاس معلم از بخش‌های مختلف این آیین بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است