Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه اعضای شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان تاکید کرد: این کمیته ویژه باید با ریاست معاون امور اقتصادی استانداری و عضویت تامین اجتماعی، اتاق بازرگانی و اداره‌های بازرسی و اقتصادی استانداری تشکیل شود تا برای همیشه به اختلاف‌های بخش خصوصی و تامین اجتماعی پایان داده و این دو را به یک گفتمان مشترک برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان از اعضای این کمیته خواست تخلفات و بی توجهی تامین اجتماعی به قوانین را فهرست کرده و مشخص کند هر تخلف و یا کوتاهی در زمان کدام مدیر رخ داده است تا بهتر بتوان وضعیت موجود را قضاوت کرد.

وی به اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مسئولان کشوری در تمام شعب تامین اجتماعی استان تاکید کرد و گفت: هرگونه مقاومت در برابر اجرای این مصوبه‌ها باید مرتفع شود.

شاهرخی گفت: به نظر می رسد چرخ دهنده‌های کمک به تولید انگونه که در اداره مالیات می چرخد در تامین اجتماعی روان نیست و باید موانع پیش رو را برداشت.

وی تاکید کرد: بارها با روسای دستگاه های اجرای رُک و شفاف موقعیت کنونی کشور را تشریح کرده و توقع و انتظارهایم را به آنها بازگو کرده‌ام و اگر کسی نمی‌تواند برای رونق تولید ایثار و تعامل کند، بهتر است جایش را به دیگری بدهد.

استاندار همدان افزود: علاوه بر تامین اجتماعی مدیران دیگر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نیز باید با تولیدکنندگان استان مدارا کنند و به جای اینکه در مقابل آنها بایستند در کنار صاحبان صنایع و کارخانه ها قرار بگیرند.

در این دیدار که چند ساعت به طول انجامید، جمعی از فعالان اقتصادی با مدیران دستگاه های اجرایی به سرتیمی استاندار همدان درباره مسائل و مشکلاتشان گفت وگو کردند.

در این جلسه مشکلات سیب زمینی‌کاران همدانی که سه سال پیش از یارانه صادرات بی نصیب مانده بودند بررسی شد و استاندار به سازمان جهادکشاورزی ماموریت داد حق از دست رفته کشاورزان این دیار را پیگیری کند.

اعضای انجمن پیمانکاران استان نیز با مشکلاتی برای ساخت و ساز مجتمع مسکونی خود مواجه شده بودند که سفره دلشان را پیش اعضای شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی باز کردند و استاندار همدان نیز دستور ویژه برای رفع گرفتاری‌های این انجمن داد.

اما موضوعی که درد مشترک فعالان اقتصادی استان همدان بود و ۸۰ درصد زمان این گفتمان را گرفت، مشکلات تامین اجتماعی بود که استاندار همدان پس از شنیدن گلایه‌ها و نگرانی‌های صاحبان صنایع دستور داد کمیته‌ای تخصصی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات به وجود آمده تشکیل شود.

۷۵۲۷/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اعضای شورای تامین اجتماعی دستگاه های اجرایی ساخت و ساز مالیات قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه کارگری افزود: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیرو‌های متخصص است تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

استاندار همدان گفت: عرصه جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران اسلامی نیست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان تعدادی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود و مطالبات حوزه خود پرداختند که استاندار و معاون اقتصادی استاندار برای پیگیری مطالبات آنها اعلام آمادگی کردند.

در پایان این مراسم از آقای قیطاسی قوی‌ترین مرد ایران که خود را قوی‌ترین مرد کارگر ایران عنوان کرد، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • دیدار استاندار همدان با نخستین معلمش بعد از ۵۰ سال + تصویر
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند