Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان 26 ساله اتلتیکو مادرید امیدوار است در این فصل با تیمش موفق به کسب جام شود تا جزو نامزدهای نهایی جایزه بهترین دروازه بان قرار بگیرد.

طرفداری - یان اوبلاک دروازه بان اسلونیایی اتلتیکو مادرید، معتقد است که در بحث اهدای جوایز فردی، تنها شایستگی فردی ملاک نیست و موفقیت تیمی هم مهم است.

به گزارش Marca، سنگربان 26 ساله روخی بلانکوس، در این فصل به دنبال کسب پنجمین جایزه دستکش طلایی لالیگا، موسوم به جایزه زامورا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال و علی رغم عملکرد خوب اوبلاک در فصل گذشته، او در لیست سه نفره فیفا برای کسب جایزه بهترین دورازه بان سال 2019 حضور ندارد و آلیسون بکر از لیورپول، ادرسون از منچسترسیتی و ترشتگن از بارسلونا، سه نامزد نهایی کسب این عنوان هستند. اوبلاک که در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسلونی حضور دارد، نظرش را در مورد جوایز فردی در دنیای فوتبال، ابراز کرد. او گفت: 

در بحث اهدای جوایز فردی، مهم نیست که کدام بازیکن بهتر است. تنها چیزی که مهم است، افتخاراتی است که با تیمتان به آن ها دست پیدا کرده اید. 

اوبلاک امیدوار است که سال آینده در بین سه نامزد نهایی کسب جوایز فیفا قرار بگیرد. او گفت: 

امیدوارم که در این فصل اوضاع عوض شود و بتوانم با اتلتیکو مادرید کسب جام کنم تا در لیست نهایی نامزدهای کسب جایزه قرار بگیرم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش صداوسیما، فرماندار عنبرآباد گفت: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

عنبرآباد یکی از شهر‌های استان کرمان و مرکز شهرستان عنبرآباد است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری ۱۳۹۵ برابر با ۱۸٬۱۸۵ نفر (۵٬۲۸۵ خانوار) اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت