Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی نسل جدید سانتریفیوژهای ایرانی، گفت: باید بسیار توجه داشته باشیم که نتیجه بکارگیری این زنجیره نسل جدید می‌تواند سرعت ما را در فناوری هسته‌ای و امور مربوط به آن افزایش دهد.

علی لاریجانی شامگاه چهارشنبه پس از نشست سران قوا که به میزبانی قوه قضاییه برگزار شد، با یادآوری اینکه اخیرا از زنجیره‌های نسل جدید سانتریفیوژ ایرانی (IR-۶) رونمایی شده است، اظهار کرد: در مورد زنجیره‌های نسل جدید باید بگویم که یک تحول بنیادین می‌تواند با بکارگیری آنها در فناوری هسته‌ای انجام شود و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید بسیار توجه داشته باشیم که نتیجه بکارگیری این زنجیره نسل جدید می‌تواند سرعت ما را در فناوری هسته‌ای و امور مربوط به آن افزایش دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اصلاح ساختار مدیریتی کشور اظهار کرد: این موضوع که دستور اولیه‌اش از سوی رهبر انقلاب صادر شده است در جلسات سران قوا پیش از این نیز مطرح می‌شد و مورد بررسی قرار می‌گرفت اما با توجه به تاکیدات مجدد ایشان بر آن باید با سرعت بیشتری این موضوع را پیگیری کنیم.

لاریجانی در ابتدای سخنان خود با مزاح گفت: از آقای رئیسی به خاطر اطعام مساکین که انجام دادند تشکر می‌کنیم.

حسن روحانی نیز در پاسخ به وی اظهار کرد: احتمالا غذا را از هیات‌های اطراف گرفته بودند.

رئیسی نیز در واکنش به اظهارات روحانی و لاریجانی گفت: به هر حال از هر جا که گرفته بودند با برکت بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر علی لاریجانی قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری ابراهیم رئیسی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • مرگ ۲ نفر در یک تصادف زنجیره‌ای خوزستان
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • (عکس) لاریجانی و ناطق در سالگرد مطهری
  • تصاویری خاص از ناطق نوری و علی لاریجانی
  • ۲ عکس از چهره غمگین علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم
  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر