Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:29:34 GMT

استقلال دنبال دشمن فرضی است/ شرح وظایف بازیکنان مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۷۴۹۰

استقلال دنبال دشمن فرضی است/ شرح وظایف بازیکنان مشخص نیست

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص عملکرد استقلال در دو هفته اول لیگ گفت: شاخصه تیم داری از لحاظ فنی برای یک تیم افکار و تفکرات سرمربی است. دو بازی استقلال برابر فولاد و ماشین سازی نشان داد که این تیم در بحث روحی و روانی انرژی مثبت و آرامش در شرایط خوبی قرار ندارد.

وی تاکید کرد: به دلیل همین اتفاقات، استراماچونی زیاد از حد از کوره در می رود و این نشان می دهد که او شرایط خوبی ندارد البته رفتارهای دیکتاتورمآبانه ای هم دارد و به جای اینکه احترام بگذارد با تندی صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مسئله نشان می دهد که در استقلال آرامش وجود ندارد.

رجبی در ادامه گفت: در دو بازی گذشته که نزدیک به ۱۹۰ دقیقه بود استقلال بیش از دو موقعیت گل نداشت. عدم تمرکز و نبود شرح وظایف بازیکنان باعث شد که این تیم نتواند پیروز این دو دیدار شود.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان کرد: در بازی استقلال برابر فولاد، شجاعیان و قائدی یک ایراد بزرگ داشتند و آن این بود که خیلی نزدیک به هم بازی می کردند. با شرایطی که استقلال دارد نشان می دهد این تیم پخته نیست و تجربه بالایی ندارد.

وی تصریح کرد: سرمربی استقلال در جریان بازی باید تبحر خود را نشان دهد تا ببینیم او چقدر شاخصه فنی دارد اما متاسفانه او بیشتر اسیر حواشی شده تا بازی. به عنوان مثال باید بگویم در دیدار برابر فولاد دو بازیکن چسبیده به ورویا غفوری بازی می کردند و اجازه کار به این بازیکن را نمی دادند اما متاسفانه سرمربی استقلال اصلا به این موضوع توجه نکرد و نتوانست شرایطی را بوجود بیاورد که وریا غفوری یا تغییر جا داده یا اینکه به نوعی دیگر خود را از این دو بازیکن جدا سازد.

رجبی در خصوص اینکه گفته می‌شود علیرضا فغانی باعث شد تا استقلال در بازی با فولاد سه امتیاز را از دست بدهد، ادامه داد: متاسفانه چند سالی است که استقلال دنبال دشمن فرضی می گردد. یک روز وزیر، یک روز خطیر، یک بار فتح الله زاده را مقصر عدم نتیجه گیری می دانند و من متوجه این رفتار استقلال نمی شوم. وقتی تیمی نمی تواند دقایق پایانی بازی را کنترل کند ربطی به وزیر و وکیل ندارد. زمانی که فولادی ها به استقلال گل زدند ۴ مدافع آبی پوشان تنها تماشاگر بودند و هیچ حرکت مثبتی نکردند. بازیکن باید بداند تا سوت داور زده نشده بازی ادامه دارد و اینکه ما بخواهیم تساوی برابر فولاد را به گردن فغانی بیاندازیم یک اشتباه بزرگ است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی می تواند به استقلال کمک کند، گفت: صادقانه باید بگویم آبی پوشان تمریناتشان را زود شروع کردند، اردوی خوبی را در ترکیه برگزار کرده و زمان کافی برای آماده شدن داشتند اما اگر استقلال می خواهد در آینده موفق باشد فقط یک راه حل دارد و آن این است که استراماچونی، بازیکنان و مسئولان باشگاه یک نشست صمیمانه با یکدیگر داشته باشند تا مشکلات را حل کرده و شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشند. آنها تا دور یک میز ننشینند و صادقانه اختلافشان را حل نکنند هرگز استقلال نمی تواند موفقیت را پیش چشم خود ببیند.

کد خبر 4710435

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا رجبی تیم فوتبال استقلال تهران آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال فولاد خوزستان مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال تراکتورسازی تیم ملی بسکتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد گابریل کالدرون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها