Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دبیرخانه هیئت اجرایی جذب پیام‌نور گفت: طبق قوانین مصوب وزارت علوم، متقاضیان عضویت در هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها تا زمانی که فراغت از تحصیل نیابند، نمی‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

عزت الله کرد میرزا نیکوزاد، رئیس دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه پیام‌نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: وزارت علوم فراخوان جذب اعضاء هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها را دو بار در سال منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این فراخوان عموما در ماه‌های شهریور و بهمن اعلام می‌شود. تمام فارغ التحصیلانی که شاخصه‌های لازم را داشته باشند می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.   نیکوزاده با بیان اینکه دانشجویان مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری نمی‌توانند برای عضویت در هیئت‌های علمی شرکت کنند؛ تصریح کرد: طبق قوانین مصوب وزارت علوم، متقاضیان عضویت درهیئت‌های علمی دانشگاه‌ها تا زمانی که فراغت از تحصیل نیابند، نمی‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

رئیس دبیرخانه هیئت اجرایی جذب پیام‌نور ادامه داد: برای پذیرش افراد به عنوان اعضای هیئت‌های علمی شاخص‌هایی وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توانیم به مقالات، کتاب، تالیف، ترجمه، تسلط به زبان انگلیسی، محل تحصیل، شرکت در المپیاد، استعداد‌های درخشان، ثبت اختراع و موارد دیگر طبق مصوبه‌ای ابلاغی از سوی وزارت خانه اشاره کرد. فرایند جذب اعضای هیئت‌های علمی بعد از انجام مصاحبه و دریافت نمره قبولی و سنجش میزان تسلط افراد بر مفاهیم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان در ابتدای پذیرش از هیچ سهمیه‌ای برخوردار نیستند؛ خاطرنشان کرد: در حال حاضر صلاحیت علمی و عمومی افراد ارجح بر هر چیزی است. متقاضی اگر از خانواده‌های ایثارگران و شهدا و ... باشد بعد ازاحراز صلاحیت علمی و عمومی با توجه به شاخص‌های موجود از متقاضیان دیگر برای پذیرش و عضویت در هیئت‌های علمی مقدم‌تر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور وزارت علوم جذب هیئت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت دفتر انتشارات علمی حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی، کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی به چاپ رسید.

مؤلف کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی و از اعضای هیئت علمی گروه زیست‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری به خبرنگار آنا گفت: سلول‌ها واقعیتی حیرت‌انگیز و شگفت‌آور، در خلقت موجودات و نشانی کم‌نظیر از عظمت خالق بی‌همتاست و شناخت هرچه بهتر آنها، وظیفه پژوهشگرانی است که در این مقوله قدم گذاشته‌اند.

سیده مهدخت مداح افزود: این کتاب، با توجه به پیشرفت این علم و نیز متناسب با تغییرات سرفصل درس گردآوری شده است.

وی متذکر شد: ۳۰ آزمون این کتاب، با توجه به اطلاعات و تجربیاتی که اینجانب در طول سال‌ها تدریس این درس در آزمایشگاه به دست آورده‌ام و مطالبی که در اثر مطالعه منابع خارجی و داخلی جمع‌آوری کردم، سرفصل درس آزمایشگاه زیست سلولی و مولکولی، در گرایش‌های مختلف زیست‌شناسی و نیز آزمایشگاه زیست سلولی در رشته زیست‌فناوری در ۶ فصل نوشته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا