Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@16:30:13 GMT

راه توسعه‌ و پیشرفت بسیار است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۸۰۱۶

راه توسعه‌ و پیشرفت بسیار است

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در استان جهت توسعه انجام شده است که جای تقدیر دارد ولی راه برای توسعه‌یافتگی و پیشرفت بسیار است و باید در این راستا برنامه‌ریزی کرده و گام برداریم. 

وی با بیان اینکه هدف از سفر خود به استان، دیدار مستقیم با مردم و حضور در جمع عزاداران حسینی است، افزود: از گذشته توفیق زیارت مردم متدین زنجان را داشتم و امروز بار دیگر توفیق شد تا در خدمت مردم این استان و شرکت در مراسمی که به نام حسین برقرار می‌شود، باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و دیدار با مسئولان ادارات و سازمان‌ها و آشنایی نسبت به مسایل و مشکلات و بهره‌مندی از دیدگاه‌های مدیران، شرکت در جمع روحانیون و نخبگان و شنیدن نظرات آنها و شرکت در جمع همکاران قضایی و مطلع شدن از مشکلات همکاران در استان زنجان از دیگر اهداف این سفر است. 

رئیس قوه قصاییه به اعزام ۷ هیئت به شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: این گروه‌ها از نزدیک با مشکلات مردم در شهرستان‌ها آشنا شده و قطعا موارد در جلسه پایانی جمع‌بندی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی

به گزارش قدس آنلاین، بانک مرکزی آخرین وضعیت تسهیلات‌دهی بانک‌ها را در موضوع نهضت ملی مسکن اعلام کرد که بر اساس آن تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ‌از تعداد یک‌ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۷۸ نفر متقاضی معرفی‌شده به بانک‌های عامل در کل کشور، تعداد یک‌ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۱۹ نفر متقاضی به‌منظور اخذ تسهیلات مذکور به بانک‌های عامل مراجعه کرده‌اند.

بر اساس آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (در حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۲،۶۷۸ هزار میلیارد ریال شده‌اند که از این تعداد تسهیلات مد نظر به تعداد ۶۲۴ هزار و ۴۶۸ نفر و به مبلغ یک‌هزار و ۳۳۷ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

سهم صفر درصدی ۱۸ بانک

در این میان سهم مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن تقریبا صفر بوده است که شامل بانک‌های شهر، کارآفرین، ملل، گردشگری، ایران‌زمین، اقتصاد نوین، آینده، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، سامان، سینا، سرمایه، خاورمیانه، کشاورزی، دی، توسعه تعاون و رفاه کارگران است.

همچنین نگاهی به میزان مشارکت بانک‌های شاخص نشان می‌دهد بانک مسکن بیشترین مشارکت را با ۸۵۱ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال داشته است.

پس از آن بانک ملت با ۲۸ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال، بانک سپه با ۱۹ هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال، بانک ملی با ۱۳ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال، بانک تجارت با ۱۱ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال، بانک توسعه صادرات با یک‌هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال، بانک صنعت و معدن با ۷۵۰ میلیارد ریال و بانک صادرات با ۱۵ میلیارد ریال در رتبه‌های بعدی مشارکت در این طرح عظیم ملی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران