Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:00:15 GMT

«پرویز هادی» در لیگ برتر کشتی آزاد به روی تشک می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۸۲۱۱

«پرویز هادی» در لیگ برتر کشتی آزاد به روی تشک می‌رود

«داوود رخش خورشید»  مربی تیم کشتی آزاد بازار بزرگ ایران (ایران مال) از عقد قرارداد داخلی با «پرویز هادی»  دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی سال ٢٠١٨ خبر داد و اعلام کرد این قرارداد طی روزهای آینده در سازمان لیگ به ثبت خواهد رسید.

هادی به دلیل مصدومیت حضور در رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در نورسلطان قزاقستان را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر کشتی آزاد سال ۹۸ از مهرماه سال جاری با حضور ۸ تیم آغاز خواهد شد و تیم‌های متقاضی شرکت در این مسابقات تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه زمان دارند تا نسبت به ثبت قرارداد با کشتی گیران خود اقدام نمایند. مراسم قرعه کشی لیگ نیز ۲۱ شهریور برگزار می‌شود.

پیش از این علیرضا کریمی، کامران قاسم پور، مصطفی حسین خانی، رضا اطری، سید احمد محمدی، بهنام احسان پور، علی شعبانی، محمدحسین محمدیان، میثم نصیری، مهران نصیری، محمدجواد ابراهیمی، حمیدرضا زرین پیکر، امیرحسین زارع، محسن دادگر، مجید داستان،  احمد بذری و حسن مرادقلی با تیم ایران مال قرار داد امضا کردند.

همچنین این تیم در کشتی فرنگی نیز با پویا دادمرز قرارداد خود را به ثبت رساند.

امین طاهری، فرهاد نوری، علیرضا گودرزی، علیرضا قاسمی و حسین شهبازی ۵ کشتی گیری بودند که قرارداد خود را با تیم دانشگاه آزاد به ثبت رساندند.

همچنین شایان عفیفی، محمد ابراهیمی، محمدحسین وند، نوید الله‌قلی نوه‌سی، ‌ محمدرضا کارگر، مهران محسنی، عرفان سعادتی‌فرد و نیما اسماعیلی ۸ فرنگی کار با حضور در سازمان لیگ فدراسیون کشتی قرارداد خود را با رعد پدافند نیروی هوایی به ثبت رساندند.  لیگ برتر کشتی فرنگی در سال ۹۸ از ۳ مهرماه آغاز خواهد شد.

شورای فنی سازمان لیگ کشتی مقرر کرد هر تیم در لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی می‌تواند حداکثر ۴ ملی پوش جذب کند و در هر مسابقه مجاز به استفاده از ۳ ملی پوش خواهد بود.   مبنای استفاده از ملی‌پوشان برای هر تیم، کشتی گیران اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ بزرگسالان است.

همچنین هر تیم مجاز به جذب ۲ کشتی گیر خارجی است که سابقه حضور در مسابقات المپیک، جهانی و قاره ای را داشته باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل