Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@23:14:01 GMT

باند مسلح تولید ماده مخدر شیشه در مشهد متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۸۳۱۷

باند مسلح تولید ماده مخدر شیشه در مشهد متلاشی شد

باند مسلح تولیدکننده ماده مخدر صنعتی شیشه در مشهد متلاشی و تمامی اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، با اقدامات شبانه روزی و پیچیده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)  در این اداره کل و پلیس مبارزه با مواد مخدر باند مسلحانه تولید ماده مخدر صنعتی شیشه در بلوار سیدی مشهد مورد ضربه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این عملیات ضمن دستگیری تمامی اعضای قاچاقچی باند و انهدام لابراتور تولید شیشه، مقادیر زیادی مواد پیش ساز، آبکار شیشه، شیشه آماده توزیع،  هروئین،  یک قبضه سلاح وینچستر به همراه فشنک جنگی و شوکر کشف شد.

همچنین یک دستگاه خودروی تیبا در این عملیات توقیف و مکان مذکور پلمب شد. افراد متهم دستگیر شده نیز تحویل مرجع قضایی شده اند.

منبع: ایرنا

انتها ی خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: متلاشی باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری باند ۳ نفره سارقین به عنف شهر کرمان که با ایجاد رعب و وحشت و حمله به بانوان مسن، اقدام به سرقت طلا و اموال با ارزش آن‌ها می‌کردند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان سردار ناصر فرشید افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی، چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کار‌های خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، اظهار داشت: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آن‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.

او با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه