Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نوبت عکس امروز پنج شنبه، ۱۴ شهریور، برخی از رخداد‌های ایران و جهان از نگاه عکاسان خبری ارائه می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام، تظاهرات کشمیری‌ها در لندن، نبرد کوسه گرسنه با توده‌ای از ماهی‌ها، تصویر جنجالی از پارلمان انگلیس، کِشتی‌ سواری پوتین با نخست‌وزیر هند، مزرعه پرورش کروکدیل و ماهی در ملایر، جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تصویر زیبا از حرم حضرت ابوالفضل (ع)، بخشی از عکس‌های نوبت عکس امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تشییع پیکر دو شهید گمنام در مجتمع شهیددر مجتمع قضایی امام خمینی تصویر زیبا از ضریح مطهر حرم حضرت ابوالفضل(ع) حرکت«کاروان عشق» در همدان جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی کِشتی‌سواری پوتین با نخست‌وزیر هند تظاهرات کشمیری‌ ها در لندن نبرد کوسه گرسنه با توده‌ای از ماهی‌ها لَم‌دادن و بی احترامی معاون پارلمانی انگلیس و حامی سرسخت برگزیت در جلسه مناظره پارلمان تصویری زیبا از قایق های ماهیگیران در بندر چابهار مزرعه پرورش کروکدیل و ماهی در ملایر عزاداری دهه اول محرم در هیئت فاطمیون قم

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عکس خبری نوبت عکس پنج شنبه 14 شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • یادی از شهید لشکر فاطمیون
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت