Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزش «روخوانی و روانخوانی قرآن کریم» در قالب طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» با حضور نوجوانان و جوانان در مسجد امام حسین (ع) شهر دهنو برگزار شد.

«مریم ربیعی دهنوی» امروز (پنج شنبه ۱۴ شهریور) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: این دوره آموزشی که به همت کانون فرهنگی هنری آیت الله خامنه ای و با حضور جوانان برگزار شده است مقدمات لازم جهت آشنایی کامل با قواعد، روخوانی صحیح، روانخوانی و مهارت‌های لازم و تخصصی جهت ارتقاء به سطوح بالاتر قرآن کریم را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله خامنه ای مسجد امام حسین (ع) شهر دهنو افزود: دوره آموزش «روخوانی و روانخوانی قرآن کریم» در قالب طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» و با حضور نوجوانان و جوانان هر هفته برگزار می شود.

 

وی در ادامه ابراز کرد: علاقه مندان در این دوره آموزشی در رشته‌های حفظ كل، ۲۰ جزء و ۱۰ جزء، قرائت، روخوانی، روان‌خوانی، درک ‌مفاهيم، تفسير، تجويد، نهج‌البلاغه و احكام اسلامی ‌قرآنی شرکت می کنند.

 

ربیعی دهنوی، شناسايی و پرورش استعدادهای قرآنی، ايجاد فضای قرآنی برای علاقه‌مندان و اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه را از اهداف برگزاری دوره آموزش «روخوانی و روانخوانی قرآن کریم» در کانون آیت الله خامنه ای شهر دهنو عنوان کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله خامنه ای مسجد امام حسین (ع) شهر دهنو با اشاره به سایر فعالیت های طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» در کانون آیت الله خامنه ای شهر دهنو گفت: برگزاری کلاس ها و برنامه های متنوع در طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» باعث شده است نوجوانان و جوانان زیادی جذب مسجد شوند.

 

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس مسجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان روزنامه اردبیل ترویج فرهنگ قرآنی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی

دریافت 9 MB کد خبر 6090108

دیگر خبرها

  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد