Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ساعات گذشته عملیات گسترده‌ای را علیه مزدوران سعودی در چند جبهه انجام دادند که در پی این عملیات تعداد زیادی از عناصر مزدور سعودی به هلاکت رسیده‌اند. تاریخ انتشار: 10:28 - 14 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۴۴۲

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، شبکه المسیره گزارش داد که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محل تجمع مزدوران سعودی در استان جیزان را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات، محل تجمع مزدوران در منطقه حرض هدف چند فروند موشک «زلزال ۱» و «کاتیوشا» قرار گرفته که در پی آن ۳۰ نفر از عناصر مزدور به هلاکت رسیده و یا مجروح شده‌اند.

در استان عسیر نیز یگان موشکی ارتش یمن محل تجمع مزدوران سعودی را هدف قرار داد.

در این عملیات محل تجمع مزدوران در منطقه «منفذ علب» هدف موشک‌های بالستیک زلزال ۱ قرار گرفته است.

در منطقه «جبل النار» استان جیزان نیز یگان موشکی ارتش یمن محل تجمع مزدوران سعودی را با موشک زلزال ۱ هدف قرار داده است.

یگان تک تیرانداز ارتش یمن نیز در منطقه «مثلث عاهم» استان حجه و «الساقیه» استان جوف عملیاتی را انجام داده که در پی این عملیات ۷ نفر از عناصر مزدور سعودی به هلاکت رسیده‌اند.

شبکه المسیره گزارش داد که حملات مزدوران سعودی در منطقه حرض استان جیزان از سوی نیرو‌های یمنی دفع شده و ده‌ها نفر از آن‌ها نیز به هلاکت رسیده و یا مجروح شده‌اند.

عملیات یگان توپخانه ارتش یمن در این منطقه نیز بر حجم خسارات وارد شده به عناصر مزدور سعودی افزوده است.

شبکه المسیره به نقل از منابع نظامی یمن گزارش داد که نیرو‌های یمنی در منطقه «حیران» استان حجه، پایگاه مزدوران سعودی را هدف قرار داده‌اند که در پی این عملیات تعدادی از مزدوران سعودی به هلاکت رسیده و مقادیر زیادی از تسلیحات آن‌ها نیز به دست نیرو‌های یمنی افتاده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن تحولات یمن ارتش یمن انصارالله عربستان سعودی مزدوران سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

مردم یمن این هفته نیز با شعار «در کنار غزه سرافراز هستیم» به خیابان‌ها آمدند و اقدام به برپایی تظاهرات باشکوه کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهروندان یمنی امروز جمعه در استان «صعده» واقع در شمال غربی یمن همچون هفته‌های گذشته، این هفته نیز با شعار «در کنار غزه سرافراز هستیم » اقدام به برگزاری راهپیمایی گسترده کردند.

تظاهرات باشکوه یمنی‌ها در میدان سبعین صنعاء نیز با شعار «در کنار مردم سربلند غزه هستیم» آغاز شده است.

شهروندان یمنی در راهپیمایی امروز صعده با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که فعالیت های مردمی در حمایت از غزه تا پایان تجاوزات و رفع محاصره غزه ادامه خواهد داشت.

در بیانیه امروز مردم صعده آمده است که مردم یمن در کنار مردم سرافراز غزه قرار دارند.

در این راهپیمایی تاکید کردند که عملیات جهادی مقاومت فلسطین را  گرامی میدارند و جنایات بزرگ رژیم صهیونیستی که در گورهای دسته جمعی، آشکار شد، محکوم می‌کنند.

در این راهپیمایی بر اهمیت تداوم فعالیت‌های مردمی و رسمی در حمایت از مردم فلسطین در همه سطوح تاکید کردند.

در این راهپیمایی باشکوه عملیات مستمر و موثر نیروهای مسلح در نبرد فتح موعود، جهاد مقدس و رویارویی در دریا را تبریک گفته و خواستار عملیات بیشتر شدند.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم