Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@18:00:28 GMT

شکستگی خط لوله اروندکنار آبادان ترمیم شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۸۹۹۳

شکستگی خط لوله اروندکنار آبادان ترمیم شد

ادیب مهاوی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون عملیات پمپاژ آب از آبادان به سمت ایستگاه شهید درویشی اروندکنار با حداکثر ظرفیت آغاز شده است.

وی افزود: همچنین سه پمپ با حداکثر ظرفیت در ایستگاه شهید درویشی، پمپاژ به سمت شهر را آغاز کرده اند تا خلا موجود در حداقل زمان برطرف شود.

مهاوی به معرفی پیمانکار متخلف به مراجع  ذیصلاح  برای پرداخت جریمه وخسارت وارده به شبکه آب اشاره کرد و گفت: متاسفانه با وجود اخطارهای آبفا درخصوص نزدیک نشدن به خطوط انتقال آب، پیمانکار بدون در نظر گرفتن حریم لوله اقدام به حفاری کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا شکستگی لوله باعث قطع و افت فشار آب در بیشتر مناطق شهر اروندکنار شده است.

آب شهر مرزی اروندکنار از تاسیسات آب آبادان تامین می شود.

اروندکنار در ۴۵ کیلومتری آبادان و روبه روی شهر مرزی فاو عراق قرار دارد.

۳۰۱۵/۳۰۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر عراق آبادان لوله اروندکنار قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین

نسخه ترمیم سند تحول بنیادین توسط شورای عالی آموزش و پرورش تدوین شده است، بسیج دانشگاه فرهنگیان در مطلبی به بررسی این نسخه پرداخته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بسیج دانشگاه فرهنگیان در مطلبی به بررسی نسخه ترمیم سند تحول بنیادین پرداخته است.

در بخشی از این گزارش آمده است: در نسخه ترمیمی، مواردی از عدم تطابق حرف کلی سند تحول با سیاست‌های نظام و حتی قوانین بالادستی به چشم می‌خورد. به عنوان مثال سیاست نظام در قبال مدارس دولتی، تقویت و در قبال مدارس غیردولتی، مدیریت آن‌ها است. اما در سند دقیقاً نگاهی خلاف این موضوع وجود دارد و با نگاه خوش‌بینانه، پرداختن به موضوع مدارس دولتی و غیردولتی برابر است و با نگاه بدبینانه، کفه ترازو به سمت توجه بیشتر بر مدارس غیردولتی سنگینی می‌کند.

استفاده از نظرات 36 منتقد در بررسی و ترمیم سند تحول بنیادین

در طول بیش از یک دهه‌ای که از تصویب سند فعلی می‌گذرد، نظام آموزشی کشور، معلمان، دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران امر تربیت، اتفاقات مهم و اثرگذاری را از سر گذرانده‌اند. انتظار می‌رفت نسخه ترمیم‌یافته نگاهی جامع‌ به این مسائل و چالش‌ها داشته باشد. با این حال به‌نظر می‌رسد بسیاری از این تجربیات از دید نگارندگان نسخه ترمیمی مغفول مانده‌اند از جمله تجربه آموزش مجازی، تعلیم و تربیت کودک، تأمین و تربیت نیروی انسانی.

وضعیت کنونی تعلیم‌وتربیت کشور با وجود بسیاری از مسائل ریز و درشت، دارای چند مسئله و گلوگاه اساسی است که نسبت به سایر موارد اولویت دارند. موضوعاتی مانند مسئله «تربیت معلم»، «وضعیت مدارس دولتی عادی» و... را می‌توان از این قبیل مسائل برشمرد. علی‌رغم اینکه انتظار می‌رود نسخه ترمیم‌یافته خلأها و چالش‌های موجود در نسخه پیشین را با تاکیدات «کافی» و «مناسب» پوشش دهد، اما به نظر می‌رسد این نسخه به قدرکافی و مطلوب به این مسائل توجه نداشته است.

مشروح این گزارش را در اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی