Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار تهران گفت: 52 درصد درآمد کشور را امور مالیاتی و اقتصادی استان تهران تأمین می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، انوشیروان محسنی بندپی در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان تهران افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارزیابی و بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ارتقا بخشیدن به خدمات رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار تهران گفت: در ارزیابی عملکرد دولت برغم اینکه در شرایط خاصی قرار داریم و فشار‌های اقتصادی زیاد است، باز هم وقتی خروجی را می‌بینیم عملکرد‌ها قابل قبول و امید و نشاط و شادابی مردم رو به افزایش است.
آقای محسنی بندپی به بحث دولت الکترونیک اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف و عملکرد دستگاه‌ها رعایت حقوق شهروندی و ارتقای روابط کاری است.
وی در ادامه به افزایش بهره وری اشاره کرد و گفت: در استان تهران علی رغم اینکه ساعت کاری را افزایش ندادیم، اما خاموشی برق نیز نداشتیم و عملکرد را ارتقا دادیم.
استاندار تهران افزود: در بخش کشاورزی میانگین برداشت محصولات در استان 30 تن است که نسبت به استان‌های دیگر 10 تن بالاتر است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درآمد کشور امور مالیاتی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان امور مالیاتی، رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.

محمدهادی سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی کشور در حساب ایکس خود، تصویر نامه اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم را منتشر کرد و نوشت: خبر خوب ۳۸ ام، با پیشنهاد سازمان مالیاتی کشور و موافقت وزیر اقتصاد و دارایی، نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل به دو برابر افزایش یافت؛ بنابراین اصناف و مشاغلی که فروش کالا در دو سال قبل آن‌ها کمتر از ۳۰ میلیارد تومان باشد، ملزم به نگهداری دفاتر و ارایه ترازنامه و صورت سود و زیان نمی‌باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقطه ثقل درآمد‌های مالیاتی ۱۴۰۲ روی چه کسانی بوده است؟
  • لزوم توجه به نظام مسائل/امورزیرساختی پایتخت مطالبه نمایندگان باشد
  • برای فروش بالاتر از سقف تبصره ۱۰۰، اظهارنامه تعاملی تولید می‌شود
  • تاباندن نور بر ابهامات استراتژی مالیاتی دولت
  • رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۴ برابری درآمد‌های مالیاتی چه تاثیری بر افزایش رفاه و کاهش فقر داشته است؟
  • افزایش ۶۰ درصدی درآمدهای مالیاتی استان سمنان
  • «سد باهوش» ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟