Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@14:32:13 GMT

شماره نخست «فرهنگ یزد» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۹۱۱۵

شماره نخست «فرهنگ یزد» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، در اولین شماره از سری جدید فصلنامه «فرهنگ یزد»، مقالاتی با عناوین «بررسی نگرش مسئولان و اصحاب نشریات به آسیب‌های مطبوعات محلی استان یزد» (مریم موسوی و حاجی‌زاده میمندی)، «نقش اوضاع سیاسی، اجتماعی قرن ١١ در سفر‌های مرحوم میرصالح» (جواد پورروستایی) و «تحلیل ثانویه داده‌های طرح ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان (موج سوم): استان یزد» (سیدعلیرضا افشانی) منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«گذری بر جریان‌های اخیر مهاجرت در استان یزد» (عباس عسکری‌ندوشن، فریده شمس قهفرخی، لیلا زندی و محمدرضا رضایی)، «بازتاب عناصر بومی در شعر محمدی کویر» (الهه دهقان طرزجانی و سیدمحمدباقر کمال‌الدینی)، «بررسی ساختار صوری عقدنامه‌های باقیمانده یزد در عصر قاجار» (آسیه ذبیح نیا عمران و مرجان‌السادات میرحسینی) و «زبان از یاد رفته؛ فرهنگواره تشبیهات در گویش یزدی» (یدالله جلالی پندری) از دیگر مقاله‌های منتشرشده در این شماره است.
معرفی آثار فرهنگی منتشر شده درباره یزد، از دیگر بخش‌های فصلنامه «فرهنگ یزد» است.
مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مدیرمسئول این نشریه است و سردبیری آن را سیدعلیرضا افشانی بر عهده دارد.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی نوبت صبح امروز_ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت_ مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

نمایندگان مجلس روز گذشته و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» را تصویب کردند.

جدول شماره ۸ مربوط به «برآورد تملک دارایی‌های مالی» نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

گزارش کمیسیون تلفیق درباره ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

کد خبر 749236

دیگر خبرها

  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد