Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در مورد فعالیت هنرمندان در اینستاگرام و فضاهای مجازی گفت: در همه جای دنیا مرسوم است بازیگران سلبریتی در فضاهای مجازی مختلف فعال هستند و در کنار آن کارهای تبلیغاتی هم انجام می‌دهند. حال عده‌ای از این بازیگران، پول می‌گیرند عده‌ای هم بدون چشمداشت مالی این کار را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران هم به همین منوال بازیگران زن و مرد چهره یا غیرچهره را در تبلیغات مختلف می بینیم.

وی ادامه داد: من رسالت خودم را در این می بینم که اگر موضوعی پیش می آید یا اطلاعاتی دارم که به درد عموم مردم می خورد را در اختیار آنها قرار دهم. برای مثال گاهی پیش می آید به پزشک مراجعه می کنم و اطلاعاتی را که می گیرم در صفحه شخصی ام به اشتراک می گذارم.

نادری درمورد تبلیغات پیج خود بیان داشت: من اگر پُست تبلیغاتی در صفحه ام می گذارم حتما موضوع تبلیغ را از قبل تجربه می کنم، اگر نتیجه مثبت بگیرم در صفحه ام قرار می دهم. هیچ وقت بدون اینکه خودم امتحان کنم کار تبلیغاتی انجام ندادم. دلیلش هم این است که اگر کسی بعدا بگوید تو هم تبلیغ می کنی سرم بالا باشد که چیز بد تبلیغ نکردم به مردم ضرر برسد.

بازیگر سریال ستایش در مورد فعالیت های اخیرش گفت: در این مدت سریال «ستایش3» را کار کردم که قرار است 23 شهریور ماه روی آنتن شبکه سه سیما برود. همانطور که مشخص است این سریال در ادامه فصل‌های قبلی است. علاوه بر آن در سریال «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان هم کار کردم که احتمالا آبان ماه سال جاری روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. در این سریال نقش زنی را بازی کردم که بچه‌دار نمی‌شود و برای گرفتن سرپرستی کودکی چالش‌هایی را پشت سر می گذارد.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای مجازی اینستاگرام بازیگر فریبا نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اغواکننده به شمسایی برای تبلیغ برنج!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران که اکنون هدایت تیم ملی این رشته را برعهده دارد، در سالیان گذشته یک مساله جالب را تجربه کرده است. او در چند مصاحبه به ماجرای برنج نخوردن خودش از سال‌ها قبل اشاره کرد و مدتی است این مساله به یک سوژه جالب تبدیل شده است.

شمسایی در مصاحبه دوشنبه شب خود در برنامه فوتبال برتر اتفاقی جالب را درباره برنج نخوردن خود تعریف کرد. او گفت: «چندی قبل یک برند برنج ایرانی برای کار تبلیغات پولی عجیب و غریب به من پیشنهاد داد تا بروم و برند برنج آنها را تبلیغ کنم! آنقدر مبلغ خوبی بود که قلقلکم آمد بروم. استخاره کردم که گفت تمام باورهایت از بین می‌رود.»

او ادامه داد:«این سوژه برنج نخوردن من دیگر عجیب شده است؛ در خیابان راه می‌روم، یک نفر داد می‌زند: "من هم برنج نمی‌خورم"! اتفاقات جالبی سر این ماجرا برایم افتاده که می‌توانم کتاب بنویسم. در ماجرای اخیر که اسراییلی‌ها ادا و اصول درآورده بودند و بنده‌های خدا دمشان گرم حمله کردند، پرواز ما برای جام ملت‌ها به تایلند لغو شد. با دردسرهای فراوان و همکاری وزیر و آقای تاج یک پرواز پیدا شد که به ترکیه برویم. در آن شرایط سخت آدم های دیگری که در پرواز بودند به مهماندار می‌گفتند برای وحید برنج نمی‌آورید؟!»

شمسایی با اشاره به پیشنهاد تبلیغاتی که برای یک برند برنج داشت، افزود: «خدا شاهد است که پیشنهاد تبلیغات خوبی داشتم. بعضی دوستان برایم تبریک تولدم را نمی‌فرستند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! با همه این ها من برنج را تعطیل کرده‌ام و دیگر نمی‌‌خورم.»

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • ببینید | ماجرای پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • پیشنهاد اغواکننده به شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد