Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@16:28:29 GMT

برتری تعاونی دهیاری های تالش در جشنواره کشوری

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۹۳۸۱

برتری تعاونی دهیاری های تالش در جشنواره کشوری

به گزارش خبرنگار ایرنا سید عیسی مهدوی عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از هیات مدیره تعاونی دهیاری های بخش مرکزی در فرمانداری این شهرستان، با اشاره به سیاست کاهش تصدی گری دولت در بخش های مختلف، مشارکت اقتصادی و اجتماعی مردم و رشد و عمران روستاها را از هدف های تعاونی ها دانست.

وی گفت: تعاونی ها در شناسایی و معرفی ظرفیت ها و استعدادهای مناطق روستایی نقش مهمی دارند و باید با تقویت و مدیریت صحیح، خدمات خود را دهیاری ها و روستاها افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تالش نیز اظهار کرد: جشنواره تعاونی های برتر کشور، اول هفته جاری با شرکت یک هزار و ۴۰۰ تعاونی در تهران برگزار شد و تعاونی تالش به خاطر فعالیت های عمرانی با کمترین هزینه در روستاها، ترویج تفکیک زباله از مبدا، مدیریت پسماند و همکاری در مدیریت بحران و مقابله با سیلاب های سال گذشته به عنوان تعاونی برتر کشور در شاخه دهیاری ها معرفی شد.

برات فوضی افزود: این آئین به مناسبت هفته تعاون با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مقامات دیگر برگزار شد و تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تالش با دریافت تندیس تعاونی برتر، مورد تجلیل قرار گرفت.

وی ادامه داد: تعاونی ما با موضوع فعالیت عمرانی و خدماتی در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده و دارای ۵۲ عضو یا دهیاری است و قبل از راه یابی به مرحله کشوری جشنواره، در مرحله استانی جزو هفت تعاونی برتر گیلان شده بود و سابقه برتری استانی در یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر گیلان را نیز دارد.

او گفت: تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تالش توان اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی را دارد و مسئولان، با باور این قابلیت و واگذاری طرح ها، زمینه تلاش گسترده و کارساز این تعاونی را فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تالش توسعه ماشین آلات سنگین را برای اجرای طرح های عمرانی بزرگ ضروری دانست و از مسئولان خواست، این تعاونی را با تامین تسهیلات بانکی در تجهیز و دستیابی به هدف های متعالی یاری کنند.

بخش مرکزی تالش ۸۰۰ کیلومتر مربع وسعت، ۱۲۵روستا و آبادی، ۸۰ دهیاری و ۹۲ شورای اسلامی دارد و ۱۱ تا ۱۷ شهریور هفته تعاون نامگذاری شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

۷۱۲۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان گیلان اقتصادی و اجتماعی تسهیلات بانکی مدیریت بحران وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جشنواره خوشنویسی امیر نظام گروسی پیش از ظهر جمعه با حضور خوشنویسان کشوری در مجتمع فرهنگی هنری امیر نظام گروسی برگزار شد.

در بخش تحریر از زحمات غفور اسکندری از شاهین شهر، فاطمه نساجی از شهر ری تقدیر شد و رتبه سوم به ایوب شیری از شهین دژ رسید.

همچنین رتبه دوم به محمد حسن عطاری از تبریز و رتبه اول مسعود حمیدی از سقز رسید.

در بخش شکسته از زهره مرادی از سنندج و نجفعلی مرادی از بیجار تقدیر و

رتبه سوم به راحینا تیموری از سنندج رسید.

همچنین رتبه دوم این بخش به عابدین پویا از سنندج و رتبه اول محمد عثمانی از بانه رسید.

در بخش نستعلیق از آقای آوات مظهری سنندج و بهروز مخلصی از بانه بانه وریا اسدی سنندج تقدیر به عمل آمد

رتبه سوم این بخش نیز به صورت مشترک به کورش کلهر از بیجار احمد سنگینی از بانه، رتبه دوم ناصر شریفی سقز و رتبه اول به محمد بهرامی از مریوان رسید.

گفتنی است؛ در این جشنواره ۱۹۰ اثر از شهرهای مختلف کشور به جشنواره رسید.

کد خبر 6095684

دیگر خبرها

  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند