Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در گلستان گفت: امسال بحمدالله و به یاری باب الحوائج حضرت علی اصغر علیه السلام در استان گلستان ۱۵۰ مراسم همزمان با سراسر کشور در مساجد،هیآت مذهبی،بقاع متبرکه،حسینیه ها،تکایا،در صبح اولین جمعه از ماه محرم برگزار خواهد شد.

مجید رجبی نیا افزود: هدف از برگزاری از مراسم شیر خوارگان حسینی در شهرها و روستاها پاسخ دادن به سوال《بای ذنب قتلت》درباره ی کوچکترین شهید حماسه ی کربلا حضرت علی اصغر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی یکی از مناسک مذهبی بزرگداشت عاشورا است که به یاد کودکان کشته شده در روز عاشورا از سوی مسلمانان در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود.

نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در گلستان با بیان اینکه امسال مراسم همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه ماه محرم در ۱۵شهریورماه و ۶ محرم برگزار می‌شود،اظهار داشت: این مراسم باشکوه در گرگان همزمان با ۵۳۰۰نقطه ایران و ۴۱ کشور از ساعت ۸ صبح با سخنرانی حجت الاسلام سلیمانی فر (مدیرکل محترم اوقاف استان گلستان) و و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) حاج مهدی مختاری و در مصلی نمازجمعه این شهرستان واقع در خیابان شهید رجایی، گلشن۱۴ آغاز می شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)

به مناسبت شهادت امام صادق(ع) اجتماع مهاجرین افغانستانی مقیم مشهدمقدس با حضور مسئولین دولتی جمهوری اسلامی ایران در حسینیه هراتی ها برگزار گردید.

در این مراسم فرهاد روحانی، فعال فرهنگی و بلوکیان؛ مدیرکل امور اتباع و مهاجرین سازمان ملی مهاجرت جمهوری اسلامی ایران پیرامون شخصیت امام صادق(ع)، اوضاع و احوال فلسطین و طرح و برنامه ریزی برای مهاجرین افغانستانی مقیم به ایراد سخن پرداختند.

بعد از این مراسم، عاشقان اهل بیت جهت عرض تسلیت محضر امام رضا(ع) رهسپار حرم مطهر رضوی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم