Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: ۵۰ مغازه در بروجرد امسال به دلیل بدحجابی و بد پوششی متصدیان آن‌ها پلمب شد. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

محمد قاسم میری در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: نیروی انتظامی همیشه و در هر حال آماده است و در صحنه حضور دارد چرا که خودمان را موظف به این امر می‌دانیم و از موضوع امربه  معروف ونهی از منکر در جامعه حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امر به معروف نهی از منکر فقط مربوط به سطح جامعه ومختص به زمان ومکان خاص یا هفته وماه خاصی نیست افزود: شاید یکی از هزاران مواردی که امر به معروف ونهی از منکر دارد، بد حجابی و پوشش‌های بد و ناجوری است که این روزها مشاهده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام رفیعی: عدم حساسیت به دروغ و بدحجابی نشانه مردگی جامعه استاصفهان| مقابله با بدحجابی در کنار مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت قرار گیردطرح برخورد با بدحجابی در خودروهای بانوان مازندران اجرا می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد عنوان کرد: در بحث حجاب متاسفانه گاهی اوقات با صحنه‌های بدی مواجه می‌شویم وآنجاست که لازم می‌بینیم وارد عمل شویم. نیروی انتظامی خود را موظف ومکلف دانسته تا وارد این مسائل وقضایا شود وبه همین خاطر برای جلوگیری از جرائم ویا هنجار شکنی‌ها چند ماهی است که طرح ناظر یک را پیاده کرده‌ایم یعنی از اهرم قانونی که در اختیار داریم برای جلوگیری از هنجار شکنی‌ها استفاده می‌کنیم.

وی ضمن اشاره به جایگاه ومنزلت ایام محرم وحفظ ارزش‌های دینی واسلامی عنوان کرد: طرح ناظر یک طرحی است که بر خودروها، افراد ومغازه‌ها نظارت دارد  واگر کوچکترین موردی ببیند وارد عمل می‌شوند که در طول سال 98 و این چند ماه اخیر حدودا 50 مغازه را به خاطر بدحجابی وبد پوششی متصدیان آن پلمب کردیم.

میری گفت: روزانه گشت‌های امنیت اخلاقی و پلیس اطلاعات ما با کسانی که به صورت پلیس افتخاری در سطح شهر در حال انجام وظیفه وگشت زنی هستند به سراغ مغازه‌ها و تالارها می‌روند و خودروها را رصد کرده  که سرنشینان آنها مبادرت به بد حجابی می‌کنند شماره آنها را برداشته و در سیستم ناجا وارد می‌کنند، بعد از این کار برای صاحب خودرو پیامکی مبنی براین که شما به عنوان مالک خودرو کشف حجاب کرده‌اید ارسال می‌شود وباید پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: این مسئله با تعهد از جانب مالک خودرو پس از دریافت پیامک حل و فصل می‌شود. این مورد ثبت می‌شود و اگر دوباره مورد بدحجابی یا کشف حجاب در خودرو تکرار شود و شخص در محل نیروی انتظامی حاضر نشود خودروی این شخص توقیف می‌شود و دردسرهای زیادی در پی خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بروجردگفت: نیروی انتظامی در این رابطه کار خودش را شروع کرده ونظارتش را در این روزها واین ماه بیشتر خواهد کرد وبا تمام توان خادم این مردم است. تمام دستگاه‌‍های دیگر نیز در این راستا در حال انجام وظیفه‌اند البته بستگی به توان وکارآیی دستگاه‌ها هم دارد واحساس می‌شود برخی در این مورد کوتاهی می‌‍کنند.

وی تاکید کرد: مسئله ما امروز فقط بد حجابی نیست بلکه موضوع مواد مخدر هم هست. فراموش نکنیم ما هم در این جامعه زندگی می‌کنیم و نمی‌خواهیم این موارد به خانواده‌های ما سرایت کند . هدف ما این است که متهم ومجرم ما اصلاح شود وبه جامعه برگردد وتمام اینها به رعایت قانون برمی‌گردد.

میری اظهارداشت:اولویت امروز ما امر به معروف ونهی از منکر در مورد مسئله بد حجابی است که ما برای جلوگیری از این کار حمایت همه جانبه خود را اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/ ت

R41450/P1336/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در مراسم رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن قدردانی ویژه از مسئولیت پذیری و دلسوزی تمامی دست اندرکاران تولید و طراحی این سامانه، گفت: سامانه جامع انتظامی با زحمات شبانه روزی چندین ماهه مرکز آمار و فناوری اطلاعات و معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در جهت خدمت به مردم و اعضای جامعه پزشکی، پیگیری حق و حقوق بیماران، غیر حضوری شدن مراجعات و تکریم اعضای جامعه پزشکی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه سامانه جامع انتظامی رسیدگی به پرونده‌های انتظامی را در معاونت انتظامی و نیز هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی تسهیل می‌کند، اظهار داشت: سامانه جامع انتظامی علاوه بر ساماندهی داده‌های هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی‌ها، همچنین این امکان را فراهم می‌کند که بتوانیم از حجم عظیم و ارزشمند داده‌ها در امر پژوهش و تحقیقات، رصد و مدیریت شکایات در حوزه انتظامی، رصد اخبار و پیشگیری از قصور و تقصیر در جامعه پزشکی استفاده کنیم.

رئیس زاده با اشاره به عملکرد بسیار شایسته مرکز آمار و فن آوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی در ایجاد زیرساخت‌ها، احصا فرایندها و پیاده سازی آن، افزود: مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی کار پیچیده‌ای را در مقیاس حوزه فناوری اطلاعات قوه قضائیه و شبیه سامانه ثنا انجام داده و این کار ماندگار در وهله اول به نفع مردم و سپس اعضای جامعه پزشکی است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه راه اندازی سامانه جامع انتظامی منجر به کاهش بار مراجعات مردم به هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی می‌شود، ابراز امیدواری کرد که نظام پزشکی شهرستان‌ها نسبت به بهره مندی از ظرفیت سامانه جامع انتظامی ملزم شوند و همچنین استفاده از این سامانه به کاربران و جامعه پزشکی آموزش داده شود.

کد خبر 6086396 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی