Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملت امسال نیز برای آزادی زندانیان نیازمند که از سوی ستاد دیه معرفی می شوند، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بانک ملت امسال نیز برای آزادی زندانیان نیازمند که از سوی ستاد دیه معرفی می شوند، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند. پرداخت این تسهیلات که در سال های پیش هم با معرفی افراد واجد شرایط از سوی ستاد دیه انجام می شد، در سال ۹۸ نیز با شرایط و ضوابط اعلامی این بانک به مدیریت های شعب خود در تهران و استان ها، صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تسهیلات با سقف فردی ۲۰۰ میلیون تومان، به صورت قرض الحسنه و با دوره بازپرداخت ۲۰ تا ۲۱۵ ماهه (متناسب با مبلغ وام) به متقاضیان واجد شرایط اعطا خواهد شد.

 

براساس این گزارش، واجدان شرایط این تسهیلات معرفی شدگان ستاد دیه کشور و زندانیان نیازمند دارای محکومیت های مالی مانند دیه، ارش و خسارات مازاد بر دیه و همچنین محکومان مالی بابت مهریه، نفقه و سایر متعهدان مالی به استثنای کلاه برداری، ارتشا، اختلاس، سرقت و خیانت در امانت هستند.

 

از جمله امکانات ویژه این تسهیلات، امکان تقاضای دریافت آن از سوی افراد خیّر و پرداخت دین فرد زندانی به نیابت از وی می باشد که در این خصوص خیرین می توانند با مراجعه به ستاد دیه و اخذ معرفی نامه از سوی این ستاد و ارایه به بانک در این کار نیکو و خداپسندانه سهیم شوند. بر این اساس چک تسهیلات دریافتی از سوی فرد خیّر، در وجه اجرای احکام دادگستری صادر می شود تا به فرد بزه دیده یا اولیای دم پرداخت شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد مجلس روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اردبیل خبرگزاری شبستان بانک ملت بانک زندانی آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد