Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس اتاق اصناف کشور در واکنش به انتشار اخباری مربوط به افزایش به یکباره قیمت شکر در سطح کشور گفت: هرگونه افزایش قیمت شکر در واحدهای صنفی به منزله گران‌فروشی است و یقیناً با متخلفان برخورد می‌شود. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

جلال‌الدین محمد شکریه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، به انتشار یکسری اخبار در ساعات گذشته که از افزایش قیمت شکر در کشور خبر می‌داد واکنش نشان داد و اظهار داشت: افزایش قیمت شکر در ساعات اخیر به منزله گران فروشی محسوب می‌شود و بازرسان اتاق اصناف حتماً با متخلفان برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه اصناف مجری قیمت‌های اعلام شده سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هستند ابراز داشت: خبرهایی در مورد اینکه قیمت شکر در برخی جاها افزایش پیدا کرده به ما هم رسیده است بنابراین بازرسان اتاق اصناف حتماً با این مسأله برخورد می‌کنند.

شکریه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را مرجع رسمی برای اطلاع‌رسانی در مورد هر گونه تغییر قیمت اجناس به ویژه کالاهای اساسی خانوار دانست و تصریح کرد: از عموم مردم و مصرف‌کنندگان تقاضا دلاریم هرگونه اخباری در این زمینه را تنها از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

افزایش قیمت شکر در بازار تا 8000 تومان/ بنکداران شکر نمی‌فروشنددستور رئیس جمهور برای کاهش قیمت سبوس/ ابلاغ قیمت جدید بزودی توسط ستاد تنظیم بازارهیچ کس به فکر بازار سیاه دارو نیست

وی با بیان اینکه هرگونه تغییر قیمت شکر همواره در سایت سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان جهت اطلاع‌رسانی به مردم درج می‌شود ابراز داشت: طبیعتاً وقتی هیچ افزایش قیمت رسمی در مورد شکر اتفاق نیفتاده است بنابراین نرخ عرضه این کالا بایو طبق روال معمول بازار محاسبه می‌شود.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور با تأکید اینکه اتخاذ تصمیم در مورد افزایش قیمت کالاها باید تحت نظر سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام شود عنوان کرد: تاکنون سازمان حمایت تصمیم جدیدی را برای تغییر نرخ شکر اعلام نکرده است بنابراین قیمت این کالا فعلاً به صورت رسمی تغییری پیدا نمی‌کند.

رئیس اتاق اصناف گیلان اطلاع‌رسانی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به سازمان‌های صمت سراسر کشور در مورد افزایش قیمت شکر را متذکر شد و خاطرنشان کرد: اتاق اصناف کشور در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعی در مورد اینکه قیمت شکر به صورت رسمی افزایش پیدا خواهد کرد ندارد.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور در پاسخ به این پرسش که آیا اتاق اصناف افزایش قیمت شکر در سطح بازار را تأیید می‌کند یا خیر اظهار داشت: آن‌چه که کاملاً مشهود است این است که در حال حاضر به صورت قانونی هیچ افزایش قیمتی در مورد شکر نداشتیم و اتفاقات اخیر نیز تخلف از قیمت مصوب محسوب می‌شود.

رئیس اتاق اصناف گیلان از ورود محموله شکر این استان در روزهای آینده نیز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام ماه محرم هستیم یکسری سهمیه‌های شکر نیز به سازمان صمت گیلان اختصاص می‌یابد تا توسط این سازمان بین هیئت‌های مذهبی استان با قیمت‌های مصوب توزیع شود.

انتهای پیام/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت میوه های نوبرانه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

اکبر یاوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی  ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی