Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: توزیع اقلام اساسی میان هیئت‌های مذهبی دارای مجوز در لرستان آغاز شده است. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدرضا صفی خانی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)  به هماهنگی‌های انجام شده با سازمان تبلیغات اسلامی جهت توزیع اقلام اساسی برای مصارف هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد در ماه‌های محرم و صفر اشاره کرد و اظهارداشت: این اقلام با ارائه معرفی‌نامه توسط شورای هیئت‌های مذهبی استان و شهرستان‌ها  توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش اقلام خوراکی تاریخ مصرف‌گذشته در فروشگاه‌های بزرگ ‌کهگیلویه و بویراحمد‌حواله اقلام مورد نیاز محرم در خوزستان الکترونیکی صادر می شودارائه اقلام غذایی و ضروری به هیئت‌های مذهبی / هیئت‌ها ثبت نام کنند

وی در رابطه با قیمت توزیع این اقلام و میزان کالای تخصیصی به هیئت‌های مذهبی لرستان عنوان کرد:  گفت: در مرحله نخست 689 تن روغن نباتی با قیمت15 درصد زیر قیمت بازار  و679 تن برنج با قیمت هر کیلو 6500 تومان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان بیان کرد: 345 تن شکر به قیمت 3250 تومان، 115 تن مرغ ، 230 تن گوشت منجمد، 23 تن چای در انواع مختلف از دیگر اقلامی است که در این ایام توزیع خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با اجرای طرح نظارت بر توزیع و نحوه مصرف این اقلام گفت: امسال برای این کار یک برنامه نظارتی ویژه طراحی شده تا التهابی در بازار نداشته باشیم.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات عشایر ضروری است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: رفع مشکلات قشر عشایر ضروری است.

مسلم مرادی امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: سعی بر این است تا بخشی از مشکلات عشایر زحمت‌کش را که بخش عمده تولید را بر عهده دارند، حل شوند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر مستقر در منطقه عشایری کولیدر مشکلاتی در حوزه آب، راه و مخابرات دارند که در جلسه امروز مطرح شد تا پیگیری‌های لازم برای حل بخشی از آنها صورت گیرد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: معرفی جاذبه های گردشگری و توسعه صنایع دستی در جامعه عشایری در جلسه امروز با حضور مدیران کل امور عشایر لرستان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح شد و تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته شده است که به عشایر داوطلب فعال در این حوزه پرداخت خواهد شد.

مرادی بیان کرد: تیم‌های پزشکی، پیراپزشکی و دامپزشکی در این منطقه عشایری همزمان با جلسه شورای عشایری حضور دارند تا خدمات مورد نیاز عشایر ارائه دهند.

وی تصریح کرد: عشایر قشری تولیدکننده هستند که رفع مشکلات آن‌ها ضروری است و تداوم فروش دام در بین عشایر، به‌مرور منجر به بیکار شدن و مهاجرت آن‌ها به حاشیه شهرها می‌شود.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در عرصه منابع طبیعی در مناطق عشایر وجود دارد که باید در حفظ و بهره‌گیری مناسب از آن بیش از گذشته کوشا باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت