Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملت امسال هم برای آزادی زندانیان نیازمند که از سوی ستاد دیه معرفی می شوند، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ بازار اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک ملت، پرداخت این تسهیلات که در سال های پیش هم با معرفی افراد واجد شرایط از سوی ستاد دیه انجام می شد، در سال 98 نیز با شرایط و ضوابط اعلامی این بانک به مدیریت های شعب خود در تهران و استان ها، صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تسهیلات با سقف فردی 200 میلیون تومان، به صورت قرض الحسنه و با دوره بازپرداخت 20 تا 215 ماهه (متناسب با مبلغ وام) به متقاضیان واجد شرایط اعطا خواهد شد.
براساس این گزارش، واجدان شرایط این تسهیلات معرفی شدگان ستاد دیه کشور و زندانیان نیازمند دارای محکومیت های مالی مانند دیه، ارش و خسارات مازاد بر دیه و همچنین محکومان مالی بابت مهریه، نفقه و سایر متعهدان مالی به استثنای کلاه برداری، ارتشا، اختلاس، سرقت و خیانت در امانت هستند.
از جمله امکانات ویژه این تسهیلات، امکان تقاضای دریافت آن از سوی افراد خیّر و پرداخت دین فرد زندانی به نیابت از وی می باشد که در این خصوص خیرین می توانند با مراجعه به ستاد دیه و اخذ معرفی نامه از سوی این ستاد و ارایه به بانک در این کار نیکو و خداپسندانه سهیم شوند.
بر این اساس چک تسهیلات دریافتی از سوی فرد خیّر، در وجه اجرای احکام دادگستری صادر می شود تا به فرد بزه دیده یا اولیای دم پرداخت گردد.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انسان دوستانه با اهدای پنجاه میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، سهیم شدند.

همچنین این زندانی ۵۱ ساله که جز زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی‌اش را هم فروخته و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می‌بردند.

زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک‌های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده و نزد فرزندانش باز خواهد گشت.

شایان ذکر است خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6094342

دیگر خبرها

  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید