Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:29:01 GMT

مرکز دندان‌پزشکی آرادان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۰۲۱۹

مرکز دندان‌پزشکی آرادان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

مرکز دندان‌پزشکی بیمارستان امام حسین(ع) آرادان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آرادان،  وزیر بهداشت برای حضور در آئین افتتاح و بهره‌برداری و آغاز ساخت 40 پروژه عمرانی بهداشتی، درمانی، پژوهشی و آموزشی در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه به استان سمنان سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بهداشتی و درمانی استان سمنان در حاشیه افتتاح این مرکز دندانپزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آرادان اظهار داشت: این پروژه درمانی دارای زیربنای یک هزار و 500 مترمربع است.

نوید دانائی با اشاره به زمان آغاز ساخت این پروژه درمانی افزود: اجرای این پروژه به‌سرعت انجام‌شده و این پروژه امسال آماده بهره‌برداری شده است.

سمنان| عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: نظام ارجاع هزینه‌های بهداشت و درمان را کاهش می‌دهدسمنان| وزارت بهداشت تسلیم غوغا سالاری درباره واردات دارو نمی‌شودکلنگ فاز آموزشی بیمارستان معتمدی استان سمنان با حضور وزیر بهداشت به زمین زده شد

وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای آماده‌سازی این پروژه درمانی گفت: برای آماده‌سازی این پروژه 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به میزان هزینه صرف شده برای احداث این پروژه اشاره کرد و گفت: برای ساخت این بیمارستان دندانپزشکی 4 میلیارد ریال هزینه شد و 16 میلیارد ریال نیز برای تجهیزات آن صرف شد.

به گزارش تسنیم وزیر بهداشت در ادامه سفر یک‌ روزه خود به استان سمنان خوابگاه دانشجویی خیر ساز را در آرادان کلنگ زنی می‌کند.

افتتاح خانه بهداشت «ده سلطان» در آرادان از دیگر برنامه‌های نمکی در استان سمنان است.

نمکی پس از آرادان به سرخه حرکت کرده و خوابگاه دخترانه 180 نفره دانشکده پیراپزشکی را افتتاح کرده و سپس به سمت سمنان حرکت می‌کند.

افتتاح اتاق‌های عمل مرکز آموزشی پژوهشی و درمان بیمارستان امیرالمؤمنین (ع)، افتتاح VIP و کلنگ زنی فاز جدید مرکز آموزشی و پژوهشی، درمانی امیرالمؤمنین (ع) ازجمله برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به ا سمنان است.

افتتاح بخش فوق تخصصی کودکان، افتتاح مرکز جامع سلامت شهری آموزشی فامیلی سمنان، نشست به هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، افتتاح پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بازدید از مرکز سوختگی در دست احداث سمنان و افتتاح خانه بهداشت درجزین مهدی‌شهر از دیگر طرح‌ها و پروژه‌هایی است که با حضور وزیر بهداشت و درمان در استان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، دستور تامین منابع مورد نیاز و تکمیل این پروژه را صادر کرد تا با تسریع در ساخت، تا پایان سال تکمیل و بهره برداری از ۵۹ تخت این پروژه انجام شود. 
 
وزیر بهداشت نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

 عین اللهی با اشاره به پذیرش بیماران حوادث رانندگی در بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI کشور امروز در جنوب غرب تهران افتتاح شد تا دسترسی مردم و بیماران به این خدمات افزایش یابد و نیازی به مراجعه به سایر مراکز درمانی در سطح شهر نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع دستگاه‌های پیشرفته و سرمایه‌ای پزشکی در دولت مردمی در سراسر کشور، از تداوم تامین این دستگاه‌ها برای افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی و تصویربرداری در سال جاری و سال آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه