Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:05:00 GMT

طرح جامع تفرجگاه ازناو خلخال عملیاتی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۰۲۳۴

طرح جامع تفرجگاه ازناو خلخال عملیاتی می‌شود

به گزارش ایرنا ،محمدرضا شایقی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه گردشگری و بررسی وضعیت تفرجگاه‌های خلخال افزود: طرح جامع ازناو با هدف ساماندهی تاسیسات گردشگری و افزایش جذب و ماندگاری گردشگران در این تفرجگاه آماده عملیاتی شدن است.

او با بیان اینکه از این پس هرگونه احداث تاسیسات گردشگری ،اماکن اقامتی ، خدماتی ،رفاهی گردشگران در قالب این طرح اجرا می‌شود، گفت: بر همین اساس طی بازدید مکرر دستگاه‌های متولی مشکلات این منطقه بررسی می‌شود تا در طرح ساماندهی نسبت به رفع آن اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلخال همچنین اظهار داشت: در طرح ساماندهی تفرجگاه ازناو مشکلاتی از جمله مشکل روشنایی معابر ،تاسیسات برق‌رسانی ، آنتن‌دهی تلفن همراه، سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ بررسی شده که در قالب طرح جامع ازناو نسبت به برطرف شدن این مشکلات اقدام خواهد شد.

شایقی با اشاره به فعالیت برخی آلاچیق‌های فاقد مجوز در تفرجگاه ازناو و میرعادل بولاغی اندبیل افزود: بر اساس قوانین جاری کشور متولی صدور مجوز تاسیسات گردشگری ،اقامتی در مناطق نمونه گردشگری شهرستان صرفا اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری  خلخال است و صدور پروانه فعاالیت برای واحدهای صنفی در این تفرجگاه از سوی اتاق اصناف این شهرستان غیرقانونی است.

او همچنین با اشاره به اینکه اتاق اصناف نسبت به صدور برخی مجوزهای غیرقانونی برای یک هتل و بدون استعلام از این اداره اقدام کرده، گفت: در نظر داریم در طرح ساماندهی، نسبت به ابطال مجوزهای صادره همچنین ساماندهی مجوز فعالیت تاسیسات گردشگری منطقه اقدام کنیم.

او از تخصیص سه میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در تفرجگاه‌ها و مناطق نمونه گردشگری این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: توسعه صنعت گردشگری به عنوان اولویت اول و محور توسعه همه‌جانبه خلخال در دستور کار قرار دارد.

خلخال در جنوب اردبیل از مناطق گردشگرپذیر کشوراست.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر برق سرویس های بهداشتی صنایع دستی و گردشگری صنعت گردشگری و صنایع دستی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد

زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد

دیگر خبرها

  • زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال