Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:54:26 GMT

واکنش دبیرکل نادو به خبر دوپینگ ۸ وزنه‌بردار ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۰۴۲۰

واکنش دبیرکل نادو به خبر دوپینگ ۸ وزنه‌بردار ایرانی

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) به موضوع دوپینگی شدن ۸ وزنه‌بردار کشورمان واکنش نشان داد. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز خبری مبنی بر مثبت اعلام شدن تست دوپینگ 8 وزنه‌بردار شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر غلامرضا نوروزی دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: نکته اول این است که هرکسی که دوپینگش محرز شود، در سایت نادو معرفی و نوع ماده مصرفی و میزان محرومیتش نیز اعلام می‌شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: نکته بعدی این است که این موضوع را تایید نمی‌کنم و چنین چیزی نیست. باید در چنین مواردی همیشه بررسی کامل صورت بگیرد. ضمن اینکه معمولاً در مسابقات قهرمانی کشور این تعداد نمونه‌گیری بالا صورت نمی‌گیرد.

واکنش دبیر فدراسیون به دوپینگ وزنه‌بردار جوان؛ محرومیتی در کار نیست

 

انتهای پیام/

 

R1351/P/S3,29,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دوپینگ وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوپینگ وزنه برداری دوپینگ وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز پنجشنبه، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و سه بوکسور کشورمان به میدان رفتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این، جان پائول از فیلیپین را شکست داده با گانبولد از مغلوستان بالای رینگ رفت و شکست خورد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که ابتدا ویمارشانا از سریلانکا را مغلوب کرده با مادامینوف ازبکستانی رقابت کرد و با قبول شکست، از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین که در مرحله قبلی، کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کرد با آکالیکوف از قزاقستان روبه‌رو شد و با قبول شکست به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

فردا جمعه مبارزات نیمه‌نهایی آغاز می‌شود، که سه نماینده تیم جوانان ایران با هدایت رضا مهدی‌پور به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی با اسرویلوف از ازبکستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی با راتهیل از هند مبارزه خواهند کرد.

کد خبر 6095238

دیگر خبرها

  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کاهش قیمت نفت توقف‌بردار نیست
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری