Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: حضور در محله‌های مختلف شهر و رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه انتظامی را وظیفه خود می‌دانیم.

حبیبی با تأکید بر تعامل و همکاری مردم با مأموران نیروی انتظامی در تأمین امنیت، افزود: در این مسیر از همکاری نیرو‌های بسیج نیز در گسترش امنیت در محله‌ها استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس به اثرات مخرب فضای مجازی در جامعه اشاره کرد و گفت: آموزش همگانی در مساجد و مدارس پیرامون آسیب‌های اجتماعی جامعه از جمله استفاده ناصحیح از فضای مجازی بسیار موثر است و باید در این خصوص فرهنگ سازی لازم صورت پذیرد.

سردار حبیبی با تأکید بر افزایش هزینه جرم در جامعه و لزوم وجود قوانین بازدارنده، افزود: هزینه جرایم در جامعه باید بالا برود تا مخلان نظم و امنیت و مجرمان به هیچ وجه به خود اجازه ندهند که باعث سلب آرامش و آسایش شهروندان شوند.

او با تأکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان و به ویژه کلانشهر شیراز، گفت: مخلان نظم و امنیت مردم بدانند که با برخورد قانونی و شدید مأموران نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/چ

هشدار به مخلان نظم و امنیت در جامعه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فرمانده فراجا در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موضوع عفاف و حجاب را یک رویارویی دقیق، مفصل و توام با برنامه از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: در این نبرد فرهنگی و هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ و عفاف جامعه هر طرفی که برنده شود تعیین کننده برای یک مکتب خواهد بود.

سردار رادان با تاکید بر اینکه در سه دهه گذشته رهبر انقلاب تاکید و هشدار مداومی برای مراقبت از عرصه فرهنگی کشور در برابر هجمه‌ها و شبیخون فرهنگی دشمن در کشور داشتند گفت: با وجود تمام هشدار‌ها کسانی در کشور دربرابر این هجمه فرهنگی دشمن تنها در حد یک تابلو و بنر اقدام کردند و تنها در حد همان تابلو و بنر به این هشدار‌ها نگاه کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب در سال ۹۵ بر مقابله با ترویج گناه در جامعه تاکید کردند و مسئله امنیت اخلاقی در جامعه مهم است و باید به مسئله ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه توجه کرد.

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه