Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضایی، گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۱۱ صعود تیمی و انفرادی درون و برون استانی در قالب تیم های پایگاه بسیج مسلم ابن عقیل(ع) و وزارت راه و شهرسازی انجام شده است.

« حمید رضایی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۱۱ صعود تیمی و انفرادی درون و برون استانی در قالب تیم های پایگاه بسیج مسلم ابن عقیل(ع) و وزارت راه و شهرسازی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، افزود: حسین کمالی از کارکنان این اداره کل به همراه تیم وزارت راه و شهرسازی به قله های شیرکوه یزد، کرکس اصفهان، گنو بندرعباس، پراو کرمانشاه ، سهند تبریز و قله دماوند صعود موفقیت آمیز داشته است.

وی، ادامه داد: صعود به قله های پلوار، بنه ای دلفارد، گلم دخترکش، شاه چهل مرد و مشکا از مهمترین صعودهای تیم پایگاه بسیج مسلم ابن عقیل(ع) از ابتدای امسال تاکنون بوده است.
رضایی، به مهمترین برنامه های ورزشی این اداره کل اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه های شطرنج ویژه کارکنان و خانواده همکاران این اداره کل با همکاری هیئت شطرنج جیرفت، برگزاری مسابقه و تور دوچرخه سواری جاده با همکاری هیئت دوچرخه سواری جیرفت، انجام و اجرای ورزش های همگانی با همکاری اداره ورزش و جوانان جیرفت، از مهمترین برنامه های ورزشی جهت ارتقای سلامت کارکنان این اداره کل در حوزه ورزش، است.

معاون توسعه مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، عنوان داشت: تیم های فوتسال، والیبال و کوهنوردی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در رقابت ها و مسابقه های درون و برون استانی شرکت و صاحب عناوین و قهرمانی های شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد محرم حسینی روزنامه جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته

صباغ زاده مدیر کل دفتر نگهداری علائم و تجهیزات و توسعه سازمان حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۱۴۰۲، ۷۲۵ نقطه پرتصادف را اصلاح کرد گفت: این نقاط  را مجموعه پلیس راه در استان صورت جلسه کرده و  کمیسیون ایمنی راه های کشور به عنوان نهاد راهبر ایمنی راه‌ها در سال‌های گذشته دستورالعمل‌ هایی را تهیه کرده بودند. دستگاه‌هایی که در شناسایی نقاط حادثه خیز دخیل هستند مصوب و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای  شناسایی و رفع آن ابلاغ کردند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱،  ۸۸۷ نقطه پرتصادف در سطح کشور شناسایی و اولویت بندی شد و  با پیگیری وزیر راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ظرف ۲ سال این ۸۸۷ نقطه را اصلاح کرد.

او بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از  ۸۸۷ نقطه، ۴۱۲ نقطه را اصلاح و بر اساس بررسی‌هایی که انجام شد عملیات اصلاحی انجام گرفت.

صباغ زاده توضیح داد: خارج از ۴۱۲ نقطه ما تعدادی پروژه‌های نیمه تمام از نقاط شناسایی شده قبلی و نقاطی که تحت هر عنوانی بعنوان نقطه پرتصادف تعریف شده است در سال ۱۴۰۲ هم اصلاح کردیم که در مجموع ۷۲۵ نقطه را برطرف کردیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان