Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام از برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه حضرت زینب کبری (س) خبر داد.

«نصرت‌الله یگانه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان این مطلب، اظهار کرد: مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه حضرت زینب کبری (س) به مدت 5 روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تصریح کرد: این مراسم از روز جمعه 15 شهریورماه به مدت 5 روز از ساعت 18 عصر در محل حسینیه حضرت زینب کبری (س) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام برگزار می شود.

 

یگانه با اشاره به اینکه سخنران این مراسم حجت‌الاسلام دکتر «علی نصیری» استاد دروس خارج حوزه و مدرس دانشگاه است، یادآور شد: این مراسم با نوحه‌سرایی و روضه‌خوانی مداحان اهل‌بیت (ع) استان ایلام برگزار می‌شود.

 

وی با دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم برای شرکت در این مراسم معنوی، گفت: سخنرانی، برگزاری زیارت عاشورا، مداحی و برگزاری محفل انس با قرآن کریم از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

 

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، خاطرنشان کرد: مردم استان ایلام همواره عشق و علاقه خود را ساحت مقدس ائمه اطهار (ع) با حضور در مساجد و برنامه‌های عزاداری ایام اباعبدالله الحسین (ع) به نمایش گذاشته‌اند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد محرم حسینی روزنامه سوگواری عزاداری امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

کد خبر 6096197

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد+فیلم
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام