Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:50:43 GMT

قیمت خرید سیب هرچه سریع‌تر اعلام شود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۰۶۱۰

قیمت خرید سیب هرچه سریع‌تر اعلام شود

«محمدمهدی شهریاری» روز پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان‌غربی افزود: این امر در راستای جلوگیری از بروز مشکل برای کشاورزان استان بسیار موثر است.
وی همچنین با اشاره به پیشرفت ۳۳ درصدی سد نازلو در ارومیه اضافه کرد: این طرح برای تامین آب شرب ارومیه، تامین حق‌آبه دریاچه و جلوگیری از سیلاب بسیار مفید است و امیدواریم با مساعدت ستاد احیای دریاچه زمینه ادامه ساخت آن فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر تخصیص اعتبار برای زیرساخت‌های مرزی آذربایجان‌غربی تاکید کرد و ادامه داد: احداث جاده دسترسی به پایانه‌های مرزی رازی، سرو و تمرچین و تکمیل این سه پایانه از جمله نیازهای این بخش است.
استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلات استان کمبود فضای آموزشی است به طوری‌که ساخت پنج‌هزار و ۵۰۰ کلاس درس و نوسازی ۶ هزار کلاس باید در این حوزه انجام شود.
شهریاری با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های موفق در مرحله نخست طرح اشتغال پایدار روستایی بوده است، اظهار کرد: در مرحله دوم با توجه به اختصاص بخشی از تسهیلات به نهادهای حمایتی و در اختیار داشتن بخشی از آن در مرکز، منابعی برای استان باقی نمانده است و امیدواریم برای این امر چاره‌اندیشی کرد.
آذربایجان‌غربی نخستین استان کشور در تولید سیب است و سالانه بیش از ۱.۲ میلیون تن سیب در این استان تولید می‌شود.
۲۰۹۳/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برداشت محصول کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با استقرارالگوهای پایدار برمنطقه تا اوایل هفته آینده جوی نسبتا آرام و بدون بارش براستان حاکم خواهد شد.

این شرایط در ساعات بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

از نظر دمایی نیز روند افزایش  تدریجی دما در استان پیش بینی می شود.

 

دیگر خبرها

  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان