Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:07:12 GMT

خراسان رضوی در اجرای اقتصاد مقاومتی پیشرو است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۰۶۲۹

خراسان رضوی در اجرای اقتصاد مقاومتی پیشرو است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، در نشست گفتگوی اجتماعی که به مناسبت پاسداشت هفته تعاون برگزار شد، اظهار کرد: الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با ایجاد همدلی و همفکری در ارکان تصمیم‌ساز استان، زمینه کار و تلاش بیشتر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور هشت شرکت تعاونی در میان ٨٧ معین اقتصاد مقاومتی، بیانگر توجه جدی بخش تعاون به توسعه استان و نقش‌آفرینی در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است.

رسولیان تصریح کرد: پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری حوزه تعاون، باید احصاء و جمع‌بندی شود تا به صورت تفاهم‌نامه ذیل الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان مدنظر قرار گیرد. موانع و مشکلات احتمالی مربوط به پروژه‌های مذکور هم در ستاد تسهیل و یا شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دلیل تجربه موفق استان در حوزه تنظیم بازار، این استان معین تنظیم بازار کشور شده است، گفت: این آمادگی وجود دارد که پیشنهادات بخش تعاون استان جهت تنظیم بازار در دو محور تأمین کالا و توزیع جمع‌بندی و به سطح ملی منعکس شود.

کد خبر 4711981

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی استانداری خراسان رضوي هفته دولت بوشهر قزوین ماه محرم شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد خرم آباد اربعین حسینی یاسوج مشهد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز پنجشنبه گفت: به طور حتم فضای کسب و کار کشور از حذف مقررات زائد تاثیرات مثبتی به خود خواهد دید.   امیررضا رجبی افزود: فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار تا ۲۵ اردیبهشت امسال فرصت دارند تا مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا یا مجوز الکترونیکی تبدیل کنند، آن دسته از فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار که تا تاریخ مذکور نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نکرده باشند از دریافت خدمات دولتی محروم می شوند.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: الزام قانونی برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در راستای تسهیل فضای کسب و کار با هدف ایجاد فرصت های سرمایه گذاری بیشتر و امکان فرصت های جدید است.   طبق بررسی های انجام شده از مجموع ۲۳۰ هزار پروانه صنفی در استان خراسان رضوی تاکنون تعداد ۲۸ هزار پروانه معادل ۱۲ درصد شناسه یکتا دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی