Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@10:05:35 GMT

کنگره ملی شهدای استان مرکزی یک اتفاق بزرگ و تاریخی است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۰۸۵۴

کنگره ملی شهدای استان مرکزی یک اتفاق بزرگ و تاریخی است

استاندار مرکزی گفت: کنگره ملی شهدای استان مرکزی یک اتفاق بزرگ و تاریخی است که می تواند تاثیرات زیادی را در روند رفتار و زندگی مردم داشته باشد و نسل جوان می تواند با این نسخه به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  دیار آفتاب؛ سید علی آقا زاده استاندار مرکزی امروز در پنجمین جلسه ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره)در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: به برکت خون امام حسین(ع) شهدای ما دارای مقام و منزلت والا  و قابل احترام در نزد مردم هستند و امروز بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از حادثه کربلا مقام شهید در نزد ملت های اسلامی و ایران بسیار جایگاه مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده اظهار کرد: کنگره ملی استان مرکزی یک اتفاق بزرگ و تاریخی است که می تواند تاثیرات زیادی را در روند رفتار و زندگی مردم داشته باشد و نسل جوان می تواند با این نسخه به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: جوانان باید در رأس برنامه های فرهنگی باشند چراکه اینها آینده انقلاب را می خواهند ادامه دهند و پیام شهدا و امام شهدا باید برای اینها به خوبی تبیین شود و این رسالت مهم و اساسی است که باید در کنگره مورد توجه باشد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه همه موظف هستیم پای کار بیاییم تا برنامه کنگره شهدا به بهترین شکل ممکن انجام شوند افزود: فضا و جوی که برای برگزاری کنگره مورد نیازمان است امروز در حال شکل گرفتن است.

آقازاده اضافه کرد: باتوجه به اینکه در ایام خاصی قرار داریم فرصت ماه محرم و هیهات مذهبی بسیار ارزشمند هستند که باید برای بهره برداری از این ظرفیت مناسب تلاش کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از دستگاهها نقش خوبی در برگزاری کنگره تاکنون ایفا نکرده اند ولی در این چند هفته باقی مانده باید جبران مافات کنند و ماموریت های خود را انجام دهند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه تکمیل موزه دفاع مقدس پس از ۱۲ سال که در ذیل کنگره انجام می شود اقدامی ارزشمند است گفت:  با همه توان در حال پیشرفت است و امیدواریم تا برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره بخشی از آن به بهره برداری برسد.

آقازاده بیان کرد: در هفته دولت سرکشی هایی از خانواده های شهدا داشتیم همه به یاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان انجام شد و ضمن ارائه هدیه، از آنها برای کنگره دعوت به عمل آوردیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش تلاش های خوبی در راستای کنگره داشته افزود: ولی به جهت اهمیت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت باید بیشتر نقش آفرینی کند.

استاندار مرکزی اضافه کرد: تمام مراکز اقامتی برای پذیرایی و ارائه خدمات به ۵۰۰ مهمان خارج از استان باید آمادگی کامل را داشته باشند و در ایام کنگره باید خدمات مناسبی به خانواده های معظم شهدا که از خارج استان هستند داشته باشند.

وی اضافه کرد: نباید مشکل کمبود جا برای مهمانان داشته باشیم و لذا کارگروه اجرایی کنگره نیاز است با حساسیت ویژه ای برنامه ریزی های لازم را داشته باشد.

آقازاده خاطرنشان کرد: رسانه هایی که در میدان کنگره نیستند و به آن نمی پردازند باید برای این رویداد ملی تلاش بیشتری داشته باشند چراکه کنگره متعلق به همه مردم استان است و آبروی استان مطرح است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان

در دیداری از دور هشتم مرحله قهرمانی رقابت‌های لیگ یونان، فردا شب تیم فوتبال آ ا ک در تومبا استادیوم میهمان پائوک خواهد بود. در صورت پیروزی زرد و مشکی پوشان و توقف پاناتینایکوس، آنها می‌توانند در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کنند.

هفته قبل بود که در دیدار فینال گونه مسابقات، آ ا ک آتن توانست در استادیوم خانگی خود با سه گل از سد پاناتینایکوس عبور کرده و فاصله خود با این تیم را از عدد یک به چهار امتیاز افزایش دهد تا گام بزرگی به سوی قهرمانی بردارد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آ ا ک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آ ا ک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آ ا ک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آ ا ک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)