Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سفر روز پنجشنبه سعید نمکی به استان سمنان ۴۰ طرح بهداشتی درمانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

عملیات ساخت خوابگاه دانشجویی شهرستان آرادان در زیربنای ۲ هزار متر مربع و اعتبار عملیاتی ۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است. اعتبار تجهیز این خوابگاه دانشجویی هشت میلیارد ریال درنظر گرفته شده و مجموع کل اعتبارات خوابگاه ۵۸ میلیارد ریال اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوابگاه دانشجویی شهرستان آرادان طبق پیش بینی‌ها تا سال ۹۹ بهره‌برداری می رسد.

در این آیین علیرضا آشناگر استاندار سمنان، غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان آرادان حضور داشتند.

طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان از ۱۱۰ به ۱۶۰ تخت خواب، بهره برداری از اتاق‌های عمل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) با کاربری درمانی و زیربنای ۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال و بهره‌برداری از بخش ویژه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان با کاربری درمانی و زیربنای ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز برنامهریزی شده است.

شهرستان آرادان با جمعیت ۱۵ هزار نفر در غرب استان سمنان از شمال به فیروزکوه، از غرب به گرمسار، از شرق به سرخه و از جنوب به اردستان منتهی می‌شود.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان سمنان بیمارستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی وزیر بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت پنج‌هزار خوابگاه متأهلی دانشجویی تا پایان کار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج، با اشاره به اینکه کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود، الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

وی افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل، مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد و داوطلبان کنکور در این منطقه نگرانی نداشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: چند مورد مشکل و تخلف در کنکور امسال داشتیم، برخورد لازم انجام و به هیئت مرتبط خود معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سه هزار خوابگاه متأهلی در سراسر کشور در دست ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به پنج‌هزار خوابگاه می‌رسد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی صورت گرفته است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی دو هزار ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته خواهد شد.

کد خبر 748448

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد