Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@14:44:51 GMT

نقاط حادثه خیز محور راهجرد قم رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۱۰۶۷

نقاط حادثه خیز محور راهجرد قم رفع می‌شود

محسن بهشتی روز پنجشنبه درجلسه کمیسیون مدیریت حمل و نقل راه های استان قم افزود: رفع نقاط حادثه خیز و نقاط کور این محور یکی از مطالبه های همیشگی مردم و دامداران این بخش از استان است.
وی بیان کرد: تلف شدن مستمر دام های کشاورزان و دامداران ساکن روستای راهجرد به دلیل دسترسی به مرتع و چراگاه نیز مشکل و معضل دیگر این محور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای رفع نقاط حادثه خیز محور راهجرد از اعتباراتی از محل جرایم راهنمایی و رانندگی و همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استفاده خواهد شد.
بهشتی گفت: طرح ساماندهی محور راهجرد از ۲ سال گذشته در کمیسیون ایمنی و حمل و نقل راه های استان به تصویب رسیده اما به دلیل مشکلات مالی مسکوت مانده است.
محور راهجرد در بخش سلفچگان در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی قم قرار دارد.
بهشتی در ادامه خاطرنشان کرد: در احداث مسیر دسترسی به بوستان ولایت راه دسترسی مراکز اقتصادی به دلیل خواست سرمایه گذاران از مقابل اتوبان قم-تهران باید مشخص گردد.
وی ادامه داد: همچنین در ادامه احداث مسیر دسترسی به بوستان ولایت باید مسیر مشخص و مجزایی در رابطه با سهولت در دسترسی مسجد مستقر در این محور دیده شود.
بوستان ولایت در مساحتی بالغ بر ۴۷۰ هکتار در جنب اتوبان قم-تهران احداث و تاکنون بالغ بر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان قم جرایم راهنمایی و رانندگی راهداری و حمل و نقل جاده سرمایه گذاران قم قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران