Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد گفت: افزون بر دو هزار هیات مذهبی در آیینهای عزاداری ماه محرم امسال در سطح این شهرستان حضور داشته و فعالیت می کنند.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی کریم پور امروز در نشست شورای اداری شهرستان مشهد روند توزیع ارزاق مورد نیاز هیاتهای مذهبی را خوب توصیف و بیان کرد: در ایام سوگواری محرم حسینی امسال ۵۰۰ ایستگاه صلواتی در مشهد دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی به برپایی مراسم "خیمه سوزان ظهر عاشورا" در شش نقطه شهر مشهد نیز اشاره و بیان کرد: فضاسازی این کلانشهر در ارتباط با محرم‌الحرام خوب است اما رمق لازم را ندارد لذا باید موانع پیش روی فعالیت هیاتهای مذهبی برداشته شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد ادامه داد: تصمیم شورای تامین شهرستان را در خصوص برگزاری آیینهای مذهبی در مشهد طی روزهای تاسوعا و عاشورا را درک می کنیم اما تصمیمات در حاکمیت باید به نحوی باشد که حضور در این مراسم آیینی بزرگ را پررنگ کند.  بر اساس تجربه میدانی اعلام می کنیم بسته شدن مسیر بی. آر. تی در چهار مسیر منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) برای حرکت هیاتهای مذهبی مشکلاتی را ایجاد می کند.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی نیز در نشست شورای اداری شهرستان مشهد با اشاره به نزدیکی هفته دفاع مقدس گفت: لازم است هر شهروندی طی روندی مطالعاتی و مستند حداقل با یک شهید از شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی انس گرفته و بر اساس همین انس و الفت در تحقق ارزشهای آنان، ترویج آرمانهای شهدا و انتقال آن به دیگر افراد جامعه کوشش نماید.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده افزود: فهرستی از ۷۸ عنوان برنامه در قالب الگو به دستگاههای اداری پیشنهاد شده تا در ایام هفته دفاع مقدس مورد استفاده قرار گیرد.
وی گفت: امروز اقتدار نظام اسلامی آهنین است، چنانچه دشمنان از بیم پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح ارتش اسلام،  پس از سرنگونی پهپاد خود عکس العملی نشان ندادند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هیات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در حوزه‌ی استانی جشنواره‌ی «افتخار من» که سال گذشته همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد، بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۸ اثر برتر به تهران معرفی شد.

سرهنگ حسن حبیبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جوان و آینده ساز با فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تاسی از تاریخ شفاهی رزمندگان پیشکسوت است که در ۸ سال مقاومت ملی مردم ایران مقابل تجاوز حزب بعثی ، درس شهامت، ایثار و آزادگی را مشق نمودند و از کیان و شرف این سرزمین دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در سلسله جشنواره‌های ملی «افتخار من» فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دفاع مقدس، حوادث و خاطرات دوران جنگ را از اجداد خویش جویا شده ودر قالب نثر یا ضبط، به جشنواره ارایه می‌دهند. 

سرهنگ حسن حبیبی اضافه کرد: نخستین جشنواره‌ی ملی «افتخار من» سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد و فراخوان چهارمین جشنواره هم سوم خردادماه امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد