Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی در جریان سفر به استان قزوین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به بازگشایی مرز خسروی چه تمهیداتی پیش‌بینی شده که شاهد ورود گروه‌های خرابکار به داخل کشور در ایام اربعین نباشیم، گفت: الحمدلله برنامه‌ریزی‌های لازم مبتنی بر تجربه‌های سال‌های قبل شده است. در حوزه پشتیبانی، تدارکات، خدمات و مباحث کنسولی تمهیدات لازم صورت گرفته است و با همکاری عراق ویزا را لغو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ طی مراسمی فردا شاهد بازگشایی مرز خسروی هستیم و در امور زیرساختی و جمیع اقدامات امسال شرایط مطلوب‌تری را برای راهپیمایی اربعین خواهیم داشت و امیدواریم زائران را بتوانیم با شرایط بهتری اعزام کنیم که دعاگوی همه ما باشند.

وزیر کشور درباره برخورد با برخی اعتراض‌های کارگری عنوان کرد: حوزه کارگری متولی دارد ولی از منظر حوزه اقتصادی و هم از منظر امنیتی در وزارت کشور تلاش می‌کنیم با الگوی پیش‌بینی و پیشگیری نسبت به رفع مشکلات و موانع و پاسخگویی اقدامات را پیگیری کنیم در این زمینه معاونت اقتصادی فعال است و معاونت امنیتی و سیاسی هم اقدامات لازم را انجام می‌دهند و هر زمان لازم بشد مجموعه نظرات را جمع‌بندی کرده و به دولت ارائه می‌دهیم.

رحمانی‌فضلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در آستانه انتخابات مجلس چقدر قرار است نظارت داشته باشید تا پول کثیف که قبلا درباره آن صحبت کردید وارد انتخابات نشود، گفت: در این زمینه قانون لازم را در لایحه جامعی که تقدیم مجلس کردیم پیش‌بینی کرده بودیم که همه هزینه‌ها از مبدا تا مقصد در بحث انتخابات بر اساس نظام مالی و حسابداری صورت بگیرد، متاسفانه این لایحه هنوز تصویب نشده ولی امیدواریم در ماه‌های باقی‌مانده این اتفاق بیفتد. اما در همین حد مواجهه با این موارد هم اگر گزارشات مستندی در این باره داشته باشیم حتما جمع‌بندی می‌کنیم و به قوه قضائیه جهت رسیدگی ارائه می‌دهیم.

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1296738

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی انتخابات مجلس محمدجواد ظریف ایران و آمریکا تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم بنگلادش فدراسیون فوتبال سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲ منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین آرا را کسب کرده، در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند و کد انتخاباتی آنان به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

طالبی با بیان اینکه اعتبارنامه سه منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری هم در استان صادر شده است، افزود: تعداد شعب پیش بینی شده برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۷ شعبه است.

وی با تأکید بر اینکه از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار خواهد بود، یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲ شعبه سیار به شعب شهرستان بیرجند افزوده خواهد شد.

کد خبر 6089770

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات