Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@01:29:22 GMT

رئیسی: دست قلم به دستان نباید بلرزد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۱۷۱۷

رئیسی: دست قلم به دستان نباید بلرزد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، «سید ابراهیم رئیسی» چهارشنبه شب در پایان نشست مشترک روسای قوه قضائیه، مجریه و مقننه، افزود: همانطوری که در پیام هشت ماده ای مقام معظم رهبری بر اصلاح قوانین و مقررات ازسوی قوه مقننه تاکید شده، دولت نیز با اصلاح بسترهای فسادزا، باید زمینه را برای مبارزه با مفسدان ازسوی دستگاه قضا فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مبارزه با ظلم و فساد در کشور برای هر سه قوا اهمیت زیادی دارد، گفت: امروز همه مسئولان مصمم هستند تا با ظلم و فساد در کشور مبارزه کنند.

رئیسی تاکید کرد: مدیران شجاع باید در کشور با قدرت کار کنند و آنهایی که قلم در دست آنها است در انجام وظیفه نباید دست آنها بلرزد، زیرا امروز روسای قوا از مدیران شجاع در کشور حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از مدیران با کفایت و توانمند و کارگاه های تولیدی از اولویت های است، تصریح کرد: رونق تولید در کشور در پرتو امنیت اقتصادی میسر است و امروز مبارزه با فساد در قوای مجریه، مقننه و قضائیه به جد پیگیری می شود تا شاهد رونق تولید و اشتغال در کشور باشیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران یادآور شد: در اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی نظام مصصم است و امیدواریم همه بتوانند با تعامل به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

رئیسی ضمن تسلیت شهادت حضرت امام حسین (ع) سرور آزادگان جهان تاکید کرد: قیام امام حسین (ع ) برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر بود و جامعه اسلامی ما مبتنی بر امر بر انجام خوبی ها و نهی از بدی ها است.

نشست مشترک سران قوا چهارشنبه شب به میزبانی قوه قضائیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه برگزار شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رئیسی رئیس قوه قضائیه صدای ایران روحانی لاریجانی نشست سران قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس با پرواز عمومی
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی