Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر بدری امروز پنجشنبه در جمع شورای هیئات مذهبی لرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: نقش شورای هیئات مذهبی در کارهایی که از عهده دستگاه‌های اجرایی بر نمی‌آید بسیار تأثیر گذار است.

وی با تاکید بر اینکه امروزه هیئات مذهبی در جذب جوانان و آحاد مردم کوشا بوده و این کار صرفاً به واسطه قیام عاشورا و نهضت امام حسین (ع) است، گفت: ظالمین عصر امام حسین (ع) به درک واصل شده اند و اکنون باید در مقابل ظالمان و یزیدیان زمان و شمر های زمان ایستادگی و مبارزه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای قضایی لرستان به توبه و ندامت حر ابن یزید ریاحی در واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: امروزه مسئولینی که مسئولیت آنها سبب ظلم و اجحاف به مردم شده است باید توبه کرده و به جریان اصلی نظام و انقلاب برگردند.

بدری افزود: دستگاه قضایی استان تمام تلاش خود را برای مقابله با نابرابری و بی عدالتی در استان انجام داده است.

وی بیان داشت: سخت‌ترین پرونده‌های ما در دادگاه‌های استان پرونده‌های مربوط به طلاق است و این در حالی است که به همت رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کوهدشت، ۸۶ مورد پرونده طلاق منتج به سازش شده است که در نوع خود کار بسیار بزرگی است.

رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه ضمن تاکید بر اینکه باید از ظرفیت هیئات مذهبی در مسئله سازش‌ها استفاده کرد، خطاب به اعضای شورای هیئات مذهبی استان گفت: توفیقات زیادی نصیب شما می‌شود، خدمت به امام حسین (ع) کار بسیار پسندیده و توفیق بسیار بزرگی است و همین هیئات مذهبی هستند که نهضت عاشورا را زنده نگه داشته اند.

بدری گفت: در هیئت باید اصول اخلاقی و جوانمردی به جوانان منتقل و آموزش داده شود.

کد خبر 4712112

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری لرستان خرم آباد شورای هیئات مذهبی لرستان هفته دولت بوشهر قزوین ماه محرم شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد خرم آباد اربعین حسینی یاسوج مشهد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست منتخبان مجلس دوازدهم شورای اسلامی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از نمایندگان منتخب مردم برگزار شد.

کد خبر 6093587 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد