Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: هم‌زمان با سراسر کشور مراسم معنوی شیرخوارگان حسینی در مصلا شهرستان نهاوند و در بخش‌های گیان، خزل و برزول اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام موسی محبی،مدیر اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: واقعه کربلا برای همه ما درس و پیام‌های زیادی دارد که باید همه درراه ترویج این پیام‌ها تلاش کنیم چون امام حسین (ع) در این راه از همه هستی و خانواده خود گذشتند تا دین اسلام زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام در کربلا به فرزند حضرت اباعبدالله رحم نکردند و حضرت علی‌اصغر (ع) را نیز به شهادت رساندند که نشان می‌دهد امام حسین (ع) درراه حق قیام کردند.

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: به‌رسم هرساله برای گرامیداشت کوچک‌ترین شهید کربلا در سراسر کشور و در چندین کشور دنیا همایش شیرخوارگان حسینی به یاد حضرت علی‌اصغر (ع) برگزار می‌شود تا مردم دنیا بافرهنگ کربلا بیشتر آشنا شوند.

وی بیان داشت: در شهرستان نهاوند نیز مراسم شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم با حضور خردسالان و مادران آن‌ها در مصلا نماز جمعه نهاوند اجرا می‌شود.

محبی گفت: این مراسم ساعت ۸:۳۰ صبح در مصلا آغاز می‌شود و با اجرای نوحه‌سرایی، سینه‌زنی و عزاداری برای شهدای کربلا برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه نهاوند خواهد بود.

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار داشت: علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای برزول، فیروزان و گیان نیز مراسم شیرخوارگان حسینی برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: امروز باید همه تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورایی در بین جوانان و اقشار جامعه ترویج شود که ماه محرم هم فرصت مناسبی برای تبیین اهداف قیام عاشورا است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مراسم تشییع شادروان مسعود اسکویی از مقابل مسجد بلال برگزار و در قطعه نام‌آوران آرام گرفت.

در مراسم تشییع رئیس سازمان صدا و سیما، معاون صدای رسانه ملی، چهره‌های هنری و ورزشی همچون حمید استیلی، مهدی تاج، محمدرضا داورزنی، محمد شروین اسبقیان، پیمان یوسفی، مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا و ... حضور داشتند.

مجلس یادبود زنده یاد اسکویی امروز ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال امروز برگزار خواهد شد تا همکاران از دوران همکاری با وی بگویند.

مرحوم اسکویی با 58 سال اجرا یکی از دیرپاترین چهره‌های رادیو محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند