Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@15:57:08 GMT

طرح بیمه تکمیلی افراد تکفل رانندگان جاده ای ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۲۱۱۵

طرح بیمه تکمیلی افراد تکفل رانندگان جاده ای ابلاغ شد

حسین مالکی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا  اظهار داشت: به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ و نقل جاده‌ای ، از اول آبانماه طرح بیمه تکمیلی برای دو نفر از فرزندان دارای شرایط رانندگان مشمول اجرا می شود و رانندگان می توانند از مزایای رایگان  بیمه تکمیلی بهره مند شوند. 
وی افزود: رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا می‌توانند با در دست داشتن کارت هوشمند، شماره شبای حساب بانکی خود و مشخصات شناسنامه‌ای همسر و فرزندان شامل شناسنامه و کارت ملی به مراکز پیش بینی شده مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مالکی گفت: بیمه تکمیلی رانندگان که همواره یکی از مطالبات این قشر است، با فرایند محور قرار دادن کنترل هزینه بین صاحب کالا، شرکت حمل‌ و نقل و راننده اجرایی خواهد شد و مقرر شد بدون پرداخت هزینه در مرحله نخست ، رانندگان و همسران و اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش این بیمه قرار گیرند. 

به گفته وی ، فرزندانی زیر سن ۱۸ سال سن و یا  فرزندان دختر مجرد و فرزندان پسر مشغول به تحصیل بالای ۱۸ سال سن، می توانند از خدمات بیمه تکمیلی طرح یاد شده استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۵۴ شرکت حمل و نقل باری فعال است که در این بخش ۱۴ هزار و ۶۰۳ راننده مشغول فعالیت هستند.

۶۱۹۹/۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بخش حمل و نقل حمل و نقل خانواده رانندگان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی roostaa.ir ثبت‌نام کنند.
هادی بهداد افزود: حق بیمه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری به همت دولت پرداخت خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق موسسات کارگزاری یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.
او ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد