Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده نیروی انتظامی استان از کشف بیش از ۲ کیلو گرم طلای خارجی قاچاق در الیگودرز خبر داد.
 "حاجی محمد مهدیان نسب"اظهارداشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی خمه حین کنترل محور اصفهان – الیگودرز به یک دستگاه اتوبوس مظنون شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این اتوبوس ۲ کیلو و ۳۲۰ گرم طلای خارجی قاچاق کشف شد. گفت: کارشناسان ارزش طلا‌های مکشوفه (سرویس، النگو و دستبند) بدون اجرت ساخت را ۹ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برآورد کردند و فرد خاطی با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه متهم قصد انتقال و فروش طلا‌های مکشوفه را در استان‌های جنوبی داشت تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد. 


انتهای پیام/ب

کشف بیش از ۲ کیلوگرم طلای خارجی قاچاق در الیگودرز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنک حین گشت زنی در محور روستای چاه بنارد – لار در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک ۱۰۵ جفت کفش بچه گانه و ۳۷۶ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد کرده و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه