Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@02:39:24 GMT

اسیدپاشی به دختر و پسر تهرانی سرقرار!

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۲۳۰۷

آفتاب‌‌نیوز :

روز شنبه ۹ شهریور امسال، ماموران پلیس تهران از اسید پاشی روی یک دختر و پسر جوان داخل پارکی در منطقه قلعه مرغی مطلع شدند.

خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات و رازگشایی وارد عمل شدند و خود را به صحنه اسیدپاشی رساندند.

ماموران در پارک با انجام تحقیقات میدانی دریافتند مردم با شنیدن صدای سوختم سوختم دختری نوجوان و پسری ۲۸ ساله متوجه این اسیدپاشی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان حادثه ادعا کردند دوپسر که از دوستان قربانیان اسیدپاشی بوده اند، با دیدن این صحنه خیلی سریع با اورژانس و پلیس تماس گرفته اند.

بدین ترتیب دو پسر جوان هدف تحقیق قرار گرفتند. یکی از آن‌ها که از ناراحتی و نگرانی صدایش می‌لرزید و هنوز باور نداشت اسیدپاشی رخ داده باشد به ماموران گفت: دوستمان با دختر نوجوان در پارک سرگرم صحبت بود و ما چند قدم عقب‌تر از آن‌ها قدم بر می‌داشتیم که احساس کردیم دو جوان از پشت به سمت ما می‌آیند. با آن‌ها چشم در چشم شدیم و همین باعث شد تا بین ما چهار نفر درگیری رخ دهد.

پسر جوان ادامه داد: با دو پسر جوان درگیر بودیم که ناگهان آن‌ها مایعی را که در ظرف همراه داشتند، روی دختر و پسر جوان که در نزدیکی ما بودند ریختند و با فریاد‌های سوختم دوستانمان، دو پسر جوان پا به فرار گذاشتند.

ماموران که در صحنه اسیدپاشی متوجه فرار دوجوان انتقامجو شده بودند، با دستور بازپرس پرونده به تحقیقات اطلاعاتی دست زده اند تا عاملان این اسیدپاشی را ردیابی کنند.

این درحالی است که با انتقال این دختر و پسر به بیمارستان پزشکان، همزمان با معاینه آن‌ها پی بردند که دختر نوجوان ۵ درصد و پسر جوان ۱۰ درصد دچار سوختگی اسیدی شده اند.

بنا بر این گزارش، بازپرس زمانی از شعبه ۶ دادسرای امور جنایی تهران تیمی از اداره ۱۶ پلیس آگاهی را مامور کرده است تا اسیدپاش‌های فراری را دستگیر کنند.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسیدپاشی دختر و پسر تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک

پلیس فرانسه از دستگیری یک نوجوان به خاطر اقدام علنی برای ساخت کمربند انتحاری در المپیک خبر داد.

به گزارش فارس؛ پلیس ضد تروریسم در فرانسه پس از بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ابراز تمایل یک نوجوان ۱۶ ساله مبنی بر اقدام انتحاری در بازی‌های المپیک امسال در پاریس، او را بازداشت کرد.

سخنگوی پلیس عنوان کرد که پس از اعلام علنی این نوجوان در شبکه‌های اجتماعی برای ساخت کمربند انفجاری را دستگیر کرده است. به گزارش BFMTV، این نوجوان روز سه‌شنبه در پی پست‌های ادعایی در تلگرام در منزل پدر و مادرش دستگیر شد. این رسانه فرانسوی همچنین اعلام کرد که در جریان بازرسی از محل سکونت این نوجوان در جنوب شرقی فرانسه، اسناد دست نویسی کشف شد که در آن او از داعش حمایت می‌کرد. 

این سخنگو خاطرنشان کرد که تحقیقات برای تعیین اینکه آیا او واقعاً قصد انجام یک اقدام تروریستی را داشته یا خیر ادامه دارد.

به گزارش رویترز، دولت فرانسه همچنین از ۴۵ کشور خارجی برای استقرار چندین هزار نیروی نظامی، پلیس و غیرنظامی اضافی برای تضمین امنیت بازی‌ها درخواست کمک کرده است. اوایل این ماه مکرون رئیس‌جمهور فرانسه ابراز اطمینان کرد که مراسم افتتاحیه که قرار است در رودخانه سن برگزار شود، طبق برنامه پیش خواهد رفت. با این حال، او خاطرنشان کرد که فرانسه برنامه‌های اضطراری، از جمله پشتیبان‌ها و گزینه‌های جایگزین هم دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است