Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش دندان‌پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان آرادان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« سعید نمکی» در سفر یک روزه به استان سمنان، بخش دندانپزشکی بیمارستان شهرستان آرادان را با زیربنای یک هزار و ۵۰۰متر مربع و اعتبار ۲۰میلیارد ریال افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حاشیه افتتاح کلینیک دندان‌پزشکی آرادان در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه امکانات خوبی در بعد بهداشت و درمان و آموزشی خوبی در شهرستان‌های گرمسار، ایوانکی و آرادان مهیا شده و خیران دلسوز و علاقه‌مند در کمک به حل مسائل بهداشت و درمان منطقه به میدان آمده‌اند، تأکید کرد: ما نیز به کمک خواهیم آمد تا در پایان این سفر موارد مهمی که نیاز است پیگیری و تکمیل شود در دستور کارخواهیم گذاشت.

 

وی با اشاره به کلینیک دندان‌پزشکی آرادان که امروز افتتاح شد، افزود: طرح ما در دولت مدارس عاری از پوسیدگی دندان است و راه‌اندازی کلینیک‌های کودکان، زنان شیرده و باردار به‌عنوان گروه هدف و افرادی که نیاز به مرمت دندان‌ها دارند برای کاهش مشکلات ناشی از عدم رعایت بهداشت دهان و دندان در دستور کار وزارت خانه قرار دارد.

 

نمکی تصریح کرد: طرح پرونده‌های الکترونیکی از سه‌ماهه آخر سال قبل شروع شد و ما قول دادیم که تا پایان بهار پرونده الکترونیکی سلامت مورد بهره‌برداری قرار گیرد که با حضور رئیس‌جمهور این استقرار انجام شد و امروز در مراحل تکمیل و رفتن به‌سوی نسخه‌نویسی الکترونیکی هستیم.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن بیان اینکه پرونده الکترونیک سلامت و نسخه‌نویسی الکترونیک راهی برای جلوگیری از قاچاق دارو است، ابراز داشت: تمام داروخانه‌ها، مطب‌ها و درمانگاه‌ها تا پایان آبان ماه تحت پوشش نسخه‌نویسی الکترونیکی خواهند رفت.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاح مجتمع پیراپزشکی آردان، تأکید کرد: این مجموعه به کمک یکی از خیران ساخته‌شده و دارای امکانات بسیار خوبی است.

 

نمکی افزود: وقتی موضوع این طرح در برنامه‌وبودجه مطرح شد توانستیم به‌خوبی از آن دفاع کنیم اما هرگز از نزدیک شاهد آن نبودیم اما امروز که از این مجموعه دیدن کردیم متوجه شدیم که مجموعه‌ای کم‌نظیر و بسیار بزرگ ازلحاظ امکانات است.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنین بابیان اینکه نقش خیران در ساخت این مجموعه بی‌بدیل بوده است، تأکید کرد: این دانشکده دارای امکانات و فضاهایی است که دانشکده‌های خوب ما در سراسر کشور بعضاً از آن بی‌بهره هستند لذا باید قدردان این خیر گران‌قدر بود.

 

وی با اشاره به اینکه مطالبه این مجموعه استقرار برخی رشته‌ها تا مقطع کارشناسی ارشد است، گفت: استقرار این رشته‌ها را مورد پیگیری قرار خواهیم داد تا ان‌شاءالله بتوانیم در سال جاری شاهد استقرار آن‌ها باشیم.

 

نمکی بابیان اینکه وزارت بهداشت این مجموعه پیراپزشکی را درزمینهٔ کمبود تجهیزات آزمایشگاهی کمک خواهد کرد، تأکید داشت: منابعی در اختیار است که امیدواریم از آن اعتبارات بتوانیم این کارگاه‌ها را تجهیز کنیم از سوی دیگر در پایان این مراسم درباره بقیه کمبودهای مجتمع پیراپزشکی آرادان بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس استان همدان روزنامه اردبیل الکترونیک سلامت و نسخه نویسی الکترونیک با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان