Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از زابل، سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ظهر امروز در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: رضایت‌مندی مردم از دانشگاه آزاد اسلامی استان افزایش پیدا کرده و این نتیجه تلاش همه همکاران در همه سطوح این نهاد ملی و انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان عملکرد مطلوب قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان در امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان شمال این استان افزود: تلاش دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه عدالت آموزشی و توجه به مناطق محروم این استان یکی دیگر از دلایل این رضایت‌مندی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان درباره تأسیس سه ساختمان آموزشی در سطح منطقه سیستان تصریح کرد: پذیرش دانشجو در ساختمان‌های آموزشی هیرمند و نیمروز در حوزه سیستان مطلوب بوده و انتظار می‌رود در آینده با انجام تبلیغات مناسب و شیوه‌های نوین تبلیغی شاهد رشد دانشجویان این مراکز آموزش عالی باشیم.

میر با تأکید بر ارتقای کیفیت آموزشی در این مراکز گفت: ساختمان‌های آموزشی با افزایش دانشجو می‌توانند به مرکز مستقل و یا واحد دانشگاهی تبدیل شوند.

وی مسائل فرهنگی را از اولویت‌های برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان دانست و اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین مسئله است که باید مد نظر گرفته شود و برای حضور پرشور دانشجویان و کارکنان در این پیاده‌روی با شکوه برنامه‌ریزی شود.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد: برنامه‌ریزی برای حضور دانشجویان و کارکنان واحدهای این استان در این دانشگاه به صورت متمرکز انجام خواهد شد و شیوه‌نامه‌های اعزام واجدان شرایط در اختیار واحدها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری