Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:58:25 GMT

صدور حکم حبس و دیه برای عروس اسیدپاش

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۲۸۶۲

صدور حکم حبس و دیه برای عروس اسیدپاش

به گزارش برنا، حکم حبس و دیه عروس یک خانواده که متهم به پاشیدن اسید روی خواهر شوهرش بود از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.

وکیل مدافع شاکی در تشریح گفت: آبان سال ۹۵ دختر جوانی به‌نام فاطمه در افسریه تهران مورد اسیدپاشی قرار گرفت. وی در شکایت خود اظهار داشت که نیمه شب از سوی همسر برادرش مورد اسیدپاشی واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دستگیری زن جوان وی منکر اسیدپاشی شد با این حال دادگاه وی را به پرداخت دیه و 10 سال حبس محکوم کرد. دیوان عالی کشور نیز رأی بدوی این پرونده را تأیید کرد.

جواد پارسا در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهار کرد: دادگاه بدوی که شعبه ۲ دادگاه کیفری یک تهران است رأی به قصاص نداد و ما به دیوان عالی کشور اعتراض کردیم اما دیوان اعتراض را نپذیرفت و رأی بدوی را تأیید کرد.

چون محکوم‌علیه توان پرداخت دیه را ندارد، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی باید حداقل بخشی را که مربوط به این نهاد است پرداخت کند. وی افزود: درخواست موکلم در خصوص چشم قصاص بود اما نظر پزشکی‌قانونی بر این بود که امکان قصاص در هیچ یک از اعضا وجود ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حبس خانواده دیوان عالی کشور دیه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دادگاه حقوقی بین‌المللی بیماران تالاسمی

به گزارش خبرنگار مهر، دادگاه حقوقی بین‌المللی بیماران تالاسمی دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامات آمریکا، بعد از ظهر سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات مجتمع قضائی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

در حال تکمیل است …

کد خبر 6098927

دیگر خبرها

  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • هلندی‌ها برای بازداشت نتانیاهو دست به کار شدند
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • نامه تهدیدآمیز 12 سناتور آمریکایی به دیوان بین المللی کیفری/ به مقامات اسرائیل گیر بدهید خدمت تان می رسیم!
  • آغاز دادگاه حقوقی بین‌المللی بیماران تالاسمی
  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • شرایط صدور دستور موقت