Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تویسرکان با اشاره به شایعات چند روز اخیر درباره شورای شهر تویسرکان گفت: تلاش می‌کنیم که کار به انحلال شورای شهر نرسد زیرا اعضای شورای شهر نمایندگان مردم محسوب می‌شوند و باید از این انتخاب صیانت کرد. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

سید رسول حسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان، اظهار داشت: بر اساس قانون، گمانه زنی‌ها و شایعاتی که در مورد برخی اعضای شورای شهر تویسرکان در برخی محافل مطرح می‌شود باید از سوی نهادهای قضایی و امنیتی تایید و سپس اطلاع رسانی و خبری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجازه تضییع حقوق مردم و بیت‌المال در پرونده تخلفات شهرداری همدان داده نمی‌شودسکوت خبری در روند رسیدگی به پرونده تخلفات شهرداری همدانپرونده تخلفات شهرداری همدان در حال تکمیل شدن است

 

وی افزود: بدون تردید دستگاه‌های قضایی و امنیتی حفظ حرمت شخصی افراد را رعایت می‌کنند و در صورت اثبات اتهام و مواردی از این قبیل به صورت رسمی اطلاع‌رسانی می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه همیشه و در شرایط مختلف، شنیده‌ها و حاشیه‌ها در مورد مجموعه‌های کاری مانند شورای شهر وجود دارد، تصریح کرد: اینکه به فرد یا افرادی اتهاماتی زده شود با این مساله که اثبات شود آن فرد یا افراد مجرم هستند، تفاوت زیادی دارد.

فرماندار تویسرکان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم که کار به انحلال شورای شهر نرسد زیرا اعضای شورای شهر نمایندگان مردم محسوب می‌شوند و باید از این انتخاب صیانت کرد.

وی با تاکید براینکه تا جایی که قانون به ما اجازه دهد برای تنویر افکار عمومی، خبرهای رسمی در مورد شورای شهر را اطلاع رسانی می‌کنیم، ابراز کرد: درباره موضوع استعفای محمد کاظم گمار، شهردار وعلی باقری از اعضای شورای شهر تویسرکان نیز بررسی رسمی این دو استعفا، روز پنج شنبه و یا نهایتاً روز شنبه در صحن علنی شورای شهر تویسرکان انجام می‌شود.

فرماندار تویسرکان گفت: پیش از این، سید امرالله میرزاجانی به عنوان یکی از اعضای شورای شهر تویسرکان، درخواست استعفا داده بود که  شورا با آن موافقت نکرد اما پس از عدم حضور وی دربیش از شش جلسه رسمی شورا، بر اساس قانون از شورا کنار گذاشته شد.

حسینی افزود: بر اساس قانون پس از کنار رفتن سید امراالله میرزاجانی، نفر اول علی البدل شورای شهر تویسرکان یعنی مریم مرادیه با برگزاری مراسم رسمی تحلیف وارد این شورا شد.

وی ابراز کرد: در صورت موافقت با استعفای شهردار کنونی در صحن علنی شورای شهر، یک نفر به عنوان سرپرست شهرداری تویسرکان معرفی و مراحل پیگیری برای انتخاب شهردار جدید تویسرکان انجام می‌شود.

فرماندار تویسرکان گفت: همچنین در صورت موافقت شورای شهر با استعفای علی باقری، علی اسماعیل بیگی به عنوان نفر دوم علی البدل وارد شورای شهر تویسرکان خواهد شد.

استعفای شهردار تویسرکان پذیرفته شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شورای شهر تویسرکان امروز صبح(پنج شنبه) با تشکیل جلسه، استعفای محمد کاظم گمار، شهردار سابق تویسرکان را پذیرفت و "احسان پیری" به عنوان سرپرست فعلی شهرداری معرفی شد. همچنین علی باقری دیگر عضو شورا که قبلاً درخواست استعفا داده بود، استعفای خود را پس گرفت.

 انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

فرماندار همدان گفت: به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان به لحاظ بسیاری از شاخص‌ها مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در کارگروه سلامت شهرستان همدان در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، اظهار کرد: وضعیت کشور در ارتقای امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، قابل مقایسه با بسیاری از کشورهای همسطح خود نیست و در منطقه نیز پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

وی افزود: از ابتدای استقرار دولت مردمی، هفت پایگاه سلامت با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان همدان احداث شده و بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار همدان ادامه داد: امسال و در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و به امید خدا خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت یک امر مستمر است و تنها مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی، اقدام جدی و فوری داشته باشند.

کد خبر 747840

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان