Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگراذی مهر، سردار یعقوب‌علی نظری، فرمانده سپاه امام رضا (ع) در رابطه با اقدامات جهادی و محرومیت‌زدایی سپاه امام رضا (ع) در خراسان رضوی، گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و کمک معیشتی به دانش‌آموزان نقاط محروم استان، از ابتدای سال تحصیلی ۲۳ هزار بسته لوازم‌التحریر در نقاط محروم استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به طرح‌های جهادی، سازندگی و محرومیت‌زدایی در واحدهای مختلف مانند قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی، طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی، معیشتی و اشتغال‌زایی در نقاط مختلفی مانند روستاهای محروم و مرزی فعالیت دارند.

وی افزود: در امدادرسانی به سیل‌زدگان گلستان در مرحله اول، ۱۳۶ گروه جهادی از استان خراسان رضوی و ۳۰۵ گروه در مرحله دوم برای بازسازی مناطق سیل زده اعزام شده‌اند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: بیش از ۵۰۰ واحد در استان گلستان و خراسان توسط گروه‌های جهادی در دست مرمت و بازسازی است.

کد خبر 4712171

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده سپاه امام رضا ع هفته دولت بوشهر قزوین ماه محرم شیراز ایلام گرگان استانداری سمنان شهرکرد خرم آباد اربعین حسینی یاسوج مشهد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

او افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان سوخت قاطع است و به قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشور را به خارج از مرز‌های استان انتقال دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است