Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین معرفی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور استاندار و در سکوت رسانه‌ای برگزار شد. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سالار حسین پور ظهر امروز در آئینی سوت و کور با حضور مدیرکل پشتیبانی وزارت صمت به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین‌پور در حالی جایگزین داریوش دیودیده در سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد شد که حسین کلانتری استاندار و معاونان وی به دلیل مخالفت با این انتصاب به دلیل عدم هماهنگی وزارتخانه متبوع در این آئین شرکت نکردند.

معارفه مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن در جمع بازیکنان+ تصاویرتودیع و معارفه رئیس دادگستری خوزستان برگزار شد+تصاویرآئین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف استان کرمان به روایت تصویر

 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد ترجیح داد حامل لوح سپاسش خطاب به دیودیده با هدف قدرانی از خدمات بیش از 7 ساله داریوش دیودیده کسی جز مدیران ارشد استانداری باشد تا در این صورت اعتراض خود نسبت به این تغییر را اعلام کرده باشد.

مرسوم بوده آئین تکریم و معارفه مدیران دستگاه‌های اجرایی در یک سالن در خور شان و به صورت باشکوهی برگزار شود تا به نوعی به‌ توان آئین تقدیر از خدمات یک مدیر را در سال‌های خدمتش به بهترین نحو ممکن اجرایی کرد، موضوعی که امروز در سازمان صمت استان خلاف آن ثابت شد و در یک فضای سوت و کور مدیر جدید معرفی و مدیر سابق بدرقه شدند.

انتهای پیام/ ت

 

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند

والی «لوگر» در شرق افغانستان در دیدار با رئیس هیئت نمایندگی سازمان ملل در کابل از سازمان ملل خواست واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ضیاءالرحمان مدنی»، والی لوگر در دیدار با «رزا اوتنبایوا» رئیس هیئت نمایندگی سازمان ملل در کابل (یوناما) اظهار داشت: این نهاد بین‌المللی باید واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند.

وی افزود: حکومت افغانستان تلاش‌های زیادی را برای آموزش و رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات بهتر انجام داده است.

مدنی ادامه داد: جهان با حکومت کنونی افغانستان منصفانه رفتار نمی‌کند.

رئیس یوناما نیز در این دیدار تاکید کرد که در آینده نزدیک، یک میلیون کلاس آموزش‌های اجتماعی در افغانستان ایجاد می‌شود.

طالبان: گزارش‌های حقوق بشری باید واقعیت‌های افغانستان را منعکس کندطالبان: انتظار داریم در نشست تاشکند واقعیت‌های افغانستان درک شود

«شیرمحمد عباس استانکزی»، معاون سیاسی وزارت خارجه حکومت طالبان نیز پیش از این در سفر به ولایت لوگر گفته بود که شرایط خوبی در افغانستان به ویژه برای افراد بازگشته از دیگر کشورها فراهم شده است.

وی تاکید کرده بود که غربی‌ها از واقعیت‌های عینی افغانستان بی خبر هستند.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی